خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت لوازم آشپزخانه آسمان:

کمبود نقدینگی و عدم همکاری بانک‌ها از عمده‌ترین مشکلات ماست

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۷۱

حسین مبصری گفت: عدم ثبات اقتصادی، کمبود نقدینگی و عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات از عمده‌ترین مشکلات ماست.

حسین مبصری، مدیر عامل شرکت تولیدی لوازم آشپزخانه آسمان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: این شرکت فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1388 در زمینه تولید پلاستیکی و استیل لوازم آشپزخانه شروع کرد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که  40 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند افزود: یکی از بزرگترین دلایل عدم پیشرفت در کار و مشکلات موجود برای تولیدکنندگان با توجه به رسالت بزرگی که در ایجاد اشتغال دارند نیروی انسانی می باشد. متاسفانه فرهنگ غلطی بین جوانان ایجاد شده که توقع کار راحت و بدون دشواری با درآمد بالا را دارند. این امر باعث می شود که پشتکار و آستانه صبر و تحمل شان پایین آمده و با کوچکترین فشار از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند. این امر باعث می‌شود علی رغم آموزش هایی که کارفرما در این مدت به کارگر داده، ناچار به جذب نیروی جدید و شروع آموزش مجدد به نیروهای جدید می شود که باعث  اتلاف وقت و انرژی شده و بازدهی کار پایین می‌آید.

وی تصریح کرد: عدم ثبات اقتصادی، کمبود نقدینگی و عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات از عمده‌ترین مشکلات ماست.

وی در پایان گفت: از مسئولین تقاضا دارم که از تولید داخلی و تولیدکننده حمایت کنند و شرایط را برای عرضه تولیدات داخلی فراهم سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز