خبرگزاری کار ایران

توزیع و نصب تایر در محل

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۵۷

دارندگان خودرو از این پس می توانند خدمات خرید و تعویض لاستیک را در محل دریافت کنند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا ؛صبح امروز ساسان فرقدین در نشست خبری خود در راستای معرفی و رونمایی نسل دوم خودروهای خدمات نصب در محل لاستیک گفت: با توجه به برخی مشکلات در حوزه هایی مانند عدم حضور بانوان در ارائه خدمات تایر، زمانبر بودن حضور فیزیکی در مراکز نصب و تعویض تایر، بحث تردد شهری و مشکلات مربوط به آن بر آن شدیم تا واحد سیار نصب و بالانس تایر را ایجاد کنیم.

وی افزود: در راستای عملیات سازی این ایده زیرساختهای اولیه آن شامل وب سایت مورد نیازرا طراحی و اجرا کردیم که در آن 12 شاخص فنی و ظاهری تایر را برای معرفی به کاربران معمولی به همراه عکس‌های مربوط به آن درج کردیم تا امکان مقایسه تایرها ایجاد شود همچنین کانال تلگرامی و اکانت اینستایی نیز برای توضیح فنی تایرها راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت هایپر تایر عنوان کرد: بعد از تعطیلات 96 به صورت جدی فعالیت این شرکت آغاز شد که پس از اجرا شدن نسل اول این ایده در نسل دوم به پارامترهایی شامل افزایش جذابیت ظاهری ، چابک تر شدن امکان استقرار بیشتر ، برخورداری ازقابلیت محیط زیستی و برخورداری از تجهیزات مدرنتر توجه شد.

فرقدین در خصوص مکان ارائه خدمات این شرکت گفت: درحال حاضر تهران بزرگ مدنظر ماست که امیدواریم با گذشت زمان کوتاه در هر منطقه یک کامیونت مخصوص مستقر کنیم و در آینده ای نه چندان دور خدمات خود را به دیگر استانها نیز گسترش دهیم.

وی در خصوص هزینه‌های خدمات عنوان کرد: هزینه‌های ما به صورت تعرفه های رایج در سایت درج شده و با توجه به فضای رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی امکان گرانفروشی وجود ندارد و از سوی مصرف کننده نیز با توجه به هزینه فرصت کالا با بهترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

فرقدین تصریح کرد: خدمات نصب در محل از خدمات خریداری جدا بوده و این امکان فراهم است که مصرف کننده تنها از یکی از خدمات ما بهره مند شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه تمام شده برای مصرف کننده به نسبت فضای سنتی کمتر است، عنوان کرد: تایر بر اساس سایز رینگ ، قیمت گذاری شده است و هزینه‌های براساس خرید تایر، هزینه حمل و خدمات نصب جداگانه دریافت می‌شود.

فرقدین در خصوص خدمات امدادرسانی به مشتریان گفت: در شرایط فعلی امکان حضور فوری برای ما مهیا نیست و زمان خرید تایر و دریافت آن در حدود سه ساعت تخمین زده شده است که در برخی شرایط در کوتاه تر از این نیز مشتریان خریدا خود را دریافت کرده اند.گفتنی است زمان موردنیاز برای دریافت خدمات نصب نیز سه ساعت تخمین زده شده است.

مدیر عامل شرکت هایپر تایر بیان کرد: مشتریان در صورت خرید دو حلقه تایر ده هزار تومان و در صورت خرید چهار حلقه تایر رایگان سفارش خود را تحویل خواهند گرفت.

فرقدین عنوان کرد: بالانس الکترونیکی و تزریق گاز نیتروژن در محل به صورت متمرکز از نمونه دیگر خدمات ارائه شده از سوی این مرکز است.

وی در توضیح تامین تایرهای مورد نیاز خود گفت: تایرها فروخته شده از یک برند معروف ایرانی وا نواع برندهای محبوب وارداتی تامین می شود و در راستای خدمات پس از فروش نیز اگر خسارتی به این تایرها وارد شود شرکت ما نقس واسط را بازی می کند و مسیر دریافت گارانتی را کوتاه تر می کند.

فرقدین در پاسخ به اینکه با تایرها دست دوم چه می‌کنید؟ گفت: با توجه به انتخاب مشتری اگر به تایر نیاز داشته باشد آن را در اختیار افراد می گذاریم و در غیر این صورت در انبار مشخصی جمع آ‌وری شده وباهمکاری سازمان محیط زیست برنامه‌ای برای بازیافت آنها داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز