خبرگزاری کار ایران

در ناحیۀ نورد سرد انجام شد؛

طراحی، ساخت و نصب تابلوهای کنترل از راه دور «متال کلاد» در خطوط اصلاح

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۱۸

با طـــراحـــی، ســــاخت و بهره برداری موفقیت آمیز از دو عدد تابلوی کنترل از راه دور «متال کلاد» (سوپروایزری) در خطوط اصلاح ۲ و ۳ واحد خطوط نهایی ناحیۀ نورد سرد، امکان قطع و وصل تابلو با سهولت و ایمنی بیشتر فراهم شد.

به گزارش ایلنا ؛ کارشناس برق واحد خطوط نهایی نورد سرد با اعلام این خبر گفت: متال کلاد کورکتیو ۳ شامل ۲ عدد ترانسفورماتور مخصوص تابلوی پاورســــنتــــر و ۲ عدد ترانســـفــورماتـــــــــــــور مخصوص درایوهای SINAMICS است و همچنین متال کلاد کورکتیو ۲ نیز علاوه بر ترانسفورماتورهای مشابه فوق، تأمین تغذیه ترانسفورماتورهای روشنایی قسمتی از سالن های خطوط نهایی را نیز بر عهده دارد.
محمدرضا عطایی افزود: برای پیشگیری از هرگونه اتصال در تابلوی متال کلاد و صدمات جانی احتمالی، اقدام اصلاحی با عنوان ساخت تابلوی سوپروایزری (تابلو کنترل از راه دور) در نظر گرفته شد.
وی تصریح کرد: به منظور اجرای پروژۀ فوق، تیمی متشکل از واحد خطوط نهایی، تعمیرات تخصصی قسمت رگولاسیون و دفتر فنی تعمیرات تشکیل شد و پس از بازدید از تابلوهای مشابه در اتاق برق نورد سرد، طرح اولیه و نقشه های مربوط تهیه و درخواست ساخت دو عدد تابلوی سوپروایزری به تعمیرات مرکزی داده شد. در ادامه، تابلوهای ساخته شده بر روی متال کلاد کورکتیو ۲ و ۳ نصب، تست و با موفقیت راه اندازی شد.
این کارشناس برق واحد خطوط نهایی نورد سرد کسب این موفقیت را مرهون حمایت های مدیریت ناحیۀ نورد سرد و همکاری و تلاش کارکنان خطوط نهایی، تعمیرات تخصصی، دفتر فنی تعمیرات، تعمیرات مرکزی و شرکت احیا فرایند دانست و از تمام همکارانی که در اجرای این پروژه نقش داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز