خبرگزاری کار ایران

بازدید مطالعاتی چندکشوری سازمان بهره وری آسیایی APO از شهرک صنعتی شکوهیه قم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۲۴

شرکت کنندگان دوره مطالعاتی چندکشوری سازمان بهره وری آسیایی با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه ضمن بازدید از تصفیه خانه شهرک وپروژه استحصال آب صنعتی از پساب، از چند واحد تولیدی صنایع کوچک بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد در حاشیه این بازدیدها طی سخنانی اظهارداشت: به منظور آشنایی شرکت کنندگان در دوره آموزشی و مطالعاتی چندکشوری سازمان بهره وری آسیایی با فعالیت صنایع کوچک قم، این بازدیدها برنامه ریزی و اجرایی گردید.

وی با تاکید بر اینکه این دوره آموزشی به میزبان سازمان ملی بهره وری ایران برگزار گردیده تصریح کرد: خوشبختانه سازمان ملی بهره وری ایران در راستای فعالیت های صنایع کوچک در کشور و همچنین افزایش بهره وری در این بخش، سالانه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در داخل و خارج کشور می نماید که توانسته است در انتقال تجربیات به داخل کشور و تلاش برای افزایش دانش روز فعالان در این بخش گام های موثری را بردارد.

طیبی نژاد حضور نمایندگاه سازمان بهره وری آسیایی و کارشناسان و اساتید کشورهای توسعه یافته آسیایی در زمینه توسعه صنایع کوچک ومتوسط را فرصتی مغتنم برای قم برشمرد و افزود: با برنامه ریزی مناسب سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران، فرصتی ایجاد شد تا با حضور شرکت کنندگان در این دوره از کشورهای ژاپن، مالزی، سنگاپور، هند، اندونزی، تایلند و ... در استان قم نسبت به تعامل مناسب با مدیران و کارشناسان صنایع کوچک استان اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم بیان داشت: در این بازدیدها نمایندگان کشورهای مختلف ابتدا از تصفیه خانه شهرک صنعتی شکوهیه بازدید و سپس ضمن بازدید از خطوط تولید چند واحدهای صنعتی به گفتگو با سرمایه گذاران، مدیران و کارشناسان واحدهای مذکور پرداختند و از نزدیک با دستاوردهای صنایع کوچک ومتوسط شهرکهای صنعتی قم در حوزه بهره وری آشنا شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز