خبرگزاری کار ایران

در همایش همراهان کورش‌‌کلاب اعلام شد؛

خدمات غافلگیر کننده به مشتریان وفادار کورش

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۶۸۰

همایش همراهان کورش‌کلاب، روز گذشته با حضور گروه طراح و مجری اپلیکیشن، مدیران واحدهای بازاریابی و مدیریت خدمات مشتریان گروه صنعتی گلرنگ، همکاران و بهره‌برداران کورش‌مال در این پردیس مشهور تجاری – فرهنگی غرب تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، کورش‌کلاب، باشگاه مشتریان جامع و گسترده‌ای است که با تعامل گسترده ده ها شرکت‌ گروه صنعتی گلرنگ در حوزه‌های مختلف و پیش‌بینی افزایش این تعامل با سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی و خارجی، امتیازاتی را به شرکای تجاری و مشتریان می‌دهد تا ضمن بهره‌مندی از احساس خوب خرید و پتانسیل‌های موجود در طیف گسترده‌ای از مراکز خدماتی، گزینه‌های بیشتری برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه داشته باشند.

در ابتدای همایش رونمایی از همراهان کورش کلاب، پیام مهدی فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ قرائت شد. در قسمتی از این پیام با تاکید براهمیت مشتری مداری و ایجاد حس خوب خرید، تاکید شده است: مهم‌ترین نکته در کسب و کار، جلب اعتماد مشتریان است. باید تمام تلاش خود را معطوف به این کنیم که مشتری از خرید خود مشعوف باشد و نه تنها ترغیب به حضور در بازار و استفاده از خدمات شود که این تجربه‌ خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در بخش دیگری از این پیام، با اشاره به اینکه مشتری باید این احساس را از ارائه دهندگان خدمات کسب کند که به خواست‌، علایق و تجربه‌ی خرید او اهمیت می‌دهند و امکاناتی که مطلوب اوست، کسب می کند، افزود: در این راستا، یکی از بهترین اقدامات، ایجاد ترکیب تعاملی کسب و کار است که موجب اتصال خرید، افزایش رضایت مشتری، جذابیت و لذت خرید و نهایتا فروش بیشتر و بهتر می‌شود.

علی میرعالی، مدیرعامل کورش‌مال به عنوان اولین سخنران این همایش، با اعلام این خبر که به زودی طرح بلیت نیم بها در پردیس سینمایی کورش اجرایی می شود، یادآور شد: درحال حاضر سینماهای کل کشور فقط سه‌شنبه‌ها بلیت نیم‌بهای سینما ارائه می‌دهند، اما ما در این مجموعه به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی کشورکه سهم عمده‌ای در پاسخگویی به نیاز فرهنگی مردم  دارد، تصمیم داریم از شنبه تا سه‌شنبه، به مشتریان خود بلیت نیم‌بهای سینما ارائه دهیم.

وی گفت: در حال حاضر مجوز لازم برای این ایده، اخذ و طرح آن اجرایی شده است، ضمن اینکه برای پارکینگ نیز برنامه‌هایی در دست اقدام داریم.

میرعالی همچنین خبر از آن داد که در آینده نزدیک، تعدادی از واحدهای تجاری کورش‌مال نیز با اجرای طرح‌های خاص آغاز هفته، امتیازات ویژه‌ای به مشتریان ارائه دهند.

مدیرعامل کورش‌مال با اشاره به پیام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، گفت: با وجود اینکه عضو خانواده بزرگی به نام کورشیان و پیشرو در موضوعات متعددی ازجمله همین اپلیکیشن کورش‌کلاب هستیم اما باز هم به خود غرّه نمی‌شویم چرا که معتقدیم آنگاه که مغرور شویم، شکست محتمل است.

میرعالی درباره مدیریت خدمات مشتریان  (CRM) ، توضیح داد: از نظر من CRM به معنی احترام به مشتری، حفظ مشتری، رعایت حقوق مشتری، وفادارسازی مشتری، سودآوری و افزایش رونق کسب و کار بهره‌برداران است.  

وی با اشاره به رویکرد جدید علم مارکتینگ، اظهار داشت: امروز صحبت از« برد- برد»  و یا حتی «پیروزی» برای همه است یعنی در تعاملاتی که ایجاد می‌کنیم همه باید برنده شویم.

علی میرعالی در پایان سخنان خود از توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه مارکتینگ به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام نام برد.

محسن امینی‌نیک مدیر بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ به عنوان سخنران بعدی همایش، درباره مراحل شکل گیری ایده اپلیکیشن کورش کلاب، توضیح داد: ما مدعی نیستیم خالق اصلی این ایده، گروه صنعتی گلرنگ است، اما به جرأت می‌توان گفت این پروژه از معدود پروژه‌هایی است که اغلب بنچ‌مارک‌های بین‌المللی در مدل‌های مختلف، برای خلق آن بررسی شده است. این ایده حاصل مطالعه ۴۰ نمونه اجرا شده در دنیا است.

وی افزود: براساس پتانسیلی که گروه صنعتی گلرنگ دارد، امتیازات این تجربه های گذشته را کنار هم قرار دادیم و و با تکیه بر فرهنگ جامعه، این مدل را تبدیل به یک تجارت بومی در کشور کرده ایم.

مدیر بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ، با بیان اینکه این پروژه قراراست یک اپلیکیشن که برندی دیگر از گلرنگ خواهد شد را به تمام مردم ایران معرفی کند، درباره وجه اهمیت به مشتری در این اپلیکیشن، تاکید کرد: ما می‌خواهیم مشتریان را به این باور برسانیم که خرید صرفا به معنای خارج کردن پول از حساب‌شان نیست بلکه این پول در پروسه تبدیل وارد و به امتیازاتی تبدیل می‌شود که هرگز نابود نخواهد شد.

وی ورود گلرنگ به کسب و کارهای اینترنتی را مورد تحلیل قرار داد و گفت: گروه صنعتی گلرنگ در میان اکثر کسب و کارها در خیلی موارد ساختارشکنانه عمل کرده‌ و سهم گسترده‌ای از بازار را کسب کرده است و حالا در مرحله آغاز یک کسب و کار اینترنتی با ایمان و اعتقاد در راستای خدمت به مشتری گام برمی داریم.

 امینی نیک موفقیت در این پروژه را منوط به یاری شرکای تجاری دانست و تاکید کرد: وفاداری مصرف کننده به اپلیکیشن کورش کلاب نیازمند انتقال حس خوب از شرکای تجاری به اعضای کورش کلاب است.

سخنران بعدی همایش همراهان کورش‌کلاب، پویا سلامت، مدیربازاریابی مجتمع کورش مال بود. وی درباره چگونگی سنجش مشتریان وفادار گفت: در هر کسب و کاری برای سنجش مشتریان وفادار از دو شاخص  «تکرار خرید» و «توصیه» استفاده می شود. اگر این دو شاخص در یک کسب و کار کنار هم قرار گیرد، آن صنف دارای مشتریان وفادار شده است.

او ادامه داد: اپلیکیشن کورش کلاب دارای این دو ویژگی و مکمل اپلیکیشن کورش مال است که اکنون بعد از ۶ ماه بیش از ۸۰ هزار کاربر فعال دارد.

نیما تنها، مسوول  CRM گروه صنعتی صنعتی گلرنگ با بیان اهمیت گرایش به کسب و کارهای تحت موبایل، خاطرنشان کرد: امروز کسانی در عرصه کسب و کار موفق هستند که بتوانند با اتکا به علم روز سهم بیشتر و یا حتی کاملتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

تنها عملکرد اپلیکیشن کورش‌کلاب تشریح کرد و گفت: در این اپلیکیشن مشتری به ازای خرید و یا حتی هر رفتاری که انجام می‌دهد امتیاز کسب و به ازای خرج امتیاز، تخفیف بیشتر کسب می کند.

وی همچنین دنبال کردن مشتری، بررسی کلیه رفتارهای مشتری و در نتیجه شناخت علایق او را به عنوان مزایای کاربردی دیگر این اپلیکیشن، برای شرکای تجاری‌اش، برشمرد.

تنها تاکید کرد: ما می خواهیم یک پاساژ آنلاین بسازیم و هر کسب و کاری که زودتر به آن ملحق شود، قطعا سود بیشتری را از آن خود خواهد کرد. این کسب و کارها موفق نمی شوند مگراینکه به هم بپیوندند.

امیر جعفری، مسوول فروش و آموزش پروژه (کورش کلاب) به عنوان آخرین سخنران این مراسم، ضمن نمایش اسلایدهایی از اپلیکیشن، نحوه عضویت در آن، تشریح منو، شیوه امتیازگیری مشتریان، ثبت امتیازات، حفظ و یا ارتقا سطوح امتیازی و همچنین گزینه‌های گزارش‌گیری شرکای تجاری اپلیکیشن را به تفکیک برای حضاربیان کرد.  

همچنین در بخش های مختلف این همایش، تیزرهایی برای معرفی پروژه، کورش کلاب، فعالیت های صورت گرفته در زمینه benchmark و همچنین نشان تجاری و اپلیکیشن برای حضار به نمایش در آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز