خبرگزاری کار ایران

دومین المپیاد کارشناسان پذیرش سایپا یدک برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۱۰۹

دومین المپیاد کارشناسان پذیرش شبکه خدمات پس از فروش سایپا با هدف افزایش کیفیت خدمات و بالا بردن سطح مهارت کارشناسان پذیرش، در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

  

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز؛ این المپیاد با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مشتری‌مداری، افزایش دانش فنی و مهارت‌های ارتباطات انسانی، ارزش گذاری به جایگاه کارشناسان پذیرش به عنوان افراد کلیدی در ارائه خدمات پس از فروش به مشتری، ایجاد انگیزه‌ شغلی افراد شرکت کننده و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود عملکرد آنها در بخش‌های فنی، مهارتی، ارتباطی و امکان هم اندیشی و تبادل اطلاعات بیشتر شرکت کنندگان و حوزه‌های فنی آموزشی شرکت در سطح شبکه نمایندگی‌های سایپا برگزار می‌شود.

این المپیاد با مطالعه و الگو‌برداری از تجربیات دیگر المپیادهای داخلی و خارجی برگزار می‌شود که بخشی از آزمون به صورت ویدئو کوئیز برای اولین بار در سایپایدک انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش، المپیاد کارشناسان پذیرش در دو مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول، آزمون تعیین سطح کتبی (با محتوای فنی و مهارت ارتباطی و فرایندی) با همکاری سازمان فنی وحرفه‌ای به طور همزمان در سراسر کشور در نیمه دوم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

در مرحله دوم نیز آزمون به صورت کتبی، ویدئو کوئیز و کارگاهی در قالب ایفای نقش با داوری و مشاوره اساتید دانشگاهی در مرکز آموزش سایپایدک در دی ماه اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود محتوای آزمون المپیاد کارشناسان پذیرش بر اساس دوره‌های آموزش مطابق استاندارد شرکت و دستورالعمل و رویه‌های اجرایی و بخشنامه‌های مرتبط با فرایند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی و اصول مشتری مداری تهیه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز