خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور ایمنی و آتش نشانی در شهرک صنعتی بوشهر 2

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۵۸

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: همزمان با روز ایمنی و آتش نشان و با هدف ارتقائ فرهنگ ایمنی در شهرکهای صنعتی و زیر مجموعه آن، مانور ایمنی وآتشنشانی روز چهارشنبه راس ساعت 11 در شهرک صنعتی بوشهر 2 انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، صفوی اظهار داشت: یکی از روش های مورد قبول استاندارد های روز آتشنشانی برای انجام بهتر امور ایمنی، تمرینات عملیاتی است که طی آن آتش نشانان بر اساس استاندارد های موجود به مرور وظایف خود پرداخته و در پایان عملیات با انجام پایش و ممیزی کردن به هدف نهایی که همان ایمنی بیشتر است دست می‌یابند.

وی افزود: به همین منظور برای این مانور یک فرایند از قبل طراحی، تعریف و برنامه ریزی شده و برنامه  زمانبندی هریک از اقدامات و فعالیت هایی که بایستی انجام گیرد تعیین شد.

صفوی یادآور شد: هدف از برگزاری این مانور که زمان آن قبلا به نیروهای واحد اعلام نشده بود، تعیین نقاط ضعف و قوت واحد، ارزشیابی کلی از فعالیت آتشنشان ها و تجهیزات مورد نیاز در عملیات و در نهایت آمادگی پرسنل واحد آتشنشانی بود.

وی با تشکر از پرسنل نیروهای ایمنی و آتش نشانی شهرک صنعتی بوشهر به عنوان نیروهای همیشه حاضر در شهرک افزود:  بعد از مانور با برگزاری جلسه در واحد HSEE  مشکلات مانور بر اساس نوع تجهیزات و تعداد آنها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز