خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس اتاق تعاون ایران به اظهارات ترامپ

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۳۱

رئیس اتاق تعاون به اظهارات اخیر رییس جمهور امریکا پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در واکنش به صحبت‌های ترامپ رئیس جمهور امریکا در خصوص ایران و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوان های عزیز! به توفیق الهی و به فضل الهی، شماها خواهید دید آن روزی را که امریکا و بزرگ تر از امریکا و همه متحدین آمریکا، در قبال جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نخواهند توانست بکنند. (مقام معظم رهبری 28/11/94)

 

طبق فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری این موضوع کاملا برای ما قابل پیش بینی  بود و این اولین و آخرین توهین و کارشکنی مسئولان امریکایی نیست و بدعهدی آنان برای ما سال هاست عیان شده است. ما کودتای 28 مرداد، جنگ تحمیلی، واقعه طبس، شلیک موشک به هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی، ترور دانشمندان هسته ای، انواع تحریم های شدید و ده ها و صدها جنایت از آنان دیده ایم و این موضوعات در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است. در مورد توافق هسته ای (برجام) موضوعی نیست که ایالات متحده به سادگی و به تنهایی بتواند از زیر بار آن شانه خالی کند. دیپلماسی مسئولان جمهوری اسلامی در موضوع توافق هسته ای و برجام به بار نشسته و الحمدلله در حال حاضر امریکا واسرائیل در دنیا منزوی تر از قبل شده اند.

در مورد نهاد انقلابی، مردمی و عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران باید گفت که در سال های جنگ تحمیلی حضور فداکارانه و در سال های پس از جنگ حضور مقتدرانه سپاه عزیز بود که امنیت و اقتدار را برای مردم شریف ما به ارمغان آورده و این نهادی که از دل مردم جوشیده و بنا شده است جایگاه ویژه ای در بین تمام اقشار ملت ما دارد و همانطور که سپاه و سپاهیان سال هاست برای ملت خود دست به جانفشانی و فداکاری زده اند، ملت ایران نیز برای دفاع از این شجره پاک، نجیب و انقلابی سینه سپر خواهد کرد و اکنون تمام آحاد ملت هرکدام باید یک سپاهی باشند.

در مورد تحریم ها و موضوعات اقتصادی نیز باید عرض کنم از سال های ابتدای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران تحت شدیدترین تحریم ها بوده و همچنان این ظلم در حق ملت ایران جاری است و به عنوان خادم مردم ایران و به عنوان کسی که سال هاست در پست های اقتصادی به ملت عزیز خدمت رسانی کرده ام باید عرض کنم در زمان جنگ تحمیلی و شرایط بحرانی کشور و مردم ایران سرافراز و پایدار بوده اند چه برسد به اکنون که ایران اسلامی در مقتدر ترین دوران خود به سر می برد و ان شاالله به فضل الهی و در سایه رهبری عزیز و با زحمات و درایت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمامی این عرصه ها سربلند بیرون خواهیم آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز