خبرگزاری کار ایران

۲۶ کشور جهان در تهران؛

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات تهران هفته آینده برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۳۴۷

نامداران صنعت تأسیسات از ایران و26 کشور مناطق مختلف جهان هفته آینده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گردهم می آیند و ضمن عرضه جدیدترین صنایع،تجهیزات،ماشین آلات و توانمندی ها و تولیدات خود، با پیشرفت های نوین این صنعت نیز آشنا می شوند.

به گزارش ایلنا در این نمایشگاه که بزرگ‌ترین نمایشگاه تأسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می شود، بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات تهران؛ بیش از 400 شرکت داخلی و 200 شرکت و نام تجاری خارجی از کشورهایایتالیا، چین، صربستان، کره جنوبی، آلمان، تایوان، ترکیه، تایلند، سوئد، فنلاند، دانمارک، ایرلند، سوئیس، کویت، ژاپن، انگلستان، آمریکا، هند، روسیه، نروژ، امارات، اسپانیا، هلند، یونان،بلژیک و لهستانحضور داشته و تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات گفت: این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده و این استقبال به حدی بود که سالن های تحت پوشش از چندین هفته قبل بصورت کامل تکمیل شد.

دکتر عبدالکریم جلالی با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه صنعتگران، انبوه سازان،مشاوران و صاحبان صنایع استان های مختلف کشور در نمایشگاه حضور می یابند، افزود: قرار است درمدت زمان برگزاریشانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات،چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری نیز از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیساتدر فضایی بالغ بر55 هزار متر مربع برگزار می شود،گفت: در حاشیه این نمایشگاه چندین همایش و نشست علمی آموزشی با همکاری تشکل های صنعت تأسیسات و با حضور استادان دانشگاه هاو اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه هابرگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزری نمایشگاه افزود: آشنایی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

دکتر جلالی افزود: صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین،سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به کشورهای همسایه و در مواردی صادرات به دیگر نقاط جهان از جمله اروپا نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتیwww.NNI.irمراجعه و یا با شماره تلفن های 88203020 – 021تماس بگیرند. شانزدهمیننمایشگاه بین المللی تأسیسات از 3 تا 6 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز