خبرگزاری کار ایران

برنج شهید هسته ای ضامن خودکفایی در محصول استراتژیک کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۳۲

با حضور استاندار مازندران و پدر شهید هسته ای احمدی روشن، رقم برنج طارم روشن در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و سومین فن بازار استان مازندران، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد اسلامی استاندار مازندران در آئین هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و سومین فن بازار استان مازندران در دانشکده امام محمد باقر(ع) و در رونمایی از رقم برنج طارم روشن مزین به نام شهید هسته‌ای، اظهار کرد: رقم برنج طارم روشن کار ارزشمندی است که موجب قطع وابستگی به خارج از کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه در تولید بذر همچنان وابستگی وجود دارد، تصریح کرد: مازندران باید مهد خوداتکایی تولید بذر باشد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در امر پژوهش تلاش خود را بیشتر کنید چرا که با وابستگی غذایی ژن‌های ایرانیان در خطر است.

رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن نیز در این آئین، با بیان اینکه تولید بذر و خودکفایی در آن جنگ در برابر استکبار جهانی است، اظهار کرد: بدون خودکفایی و تولید نمی توان گفت که مایحتاج خود را می‌شود تامین کرد.

وی تاکید کرد: آغاز خودکفایی به معنی تولید برنج، گندم و محصولات ایرانی است و امیدواریم طارم روشن موجب خودکفایی برنج این کشور شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز