خبرگزاری کار ایران

پرداخت مشوق های صادراتی به صادرکنندگان

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۱۴

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: با سیاست بازار در مقابل بازار، مشوق های صادراتی به صادرکنندگان پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، علی محمد شاعری سخنگوی کمیسون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با کیفیت ترین محصولات کشاورزی مربوط به ایران است و همه چیز از کشاورزی است.

وی با بیان اینکه باید برای صادرات، واردات و مشوق‌های صادراتی برنامه داشته باشیم، گفت: مشوق صادراتی در برنامه ششم توسعه مصوب شد و راهکاری مهم برای تولید داخل و تنظیم بازار است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با سیاست بازار در مقابل بازار، مشوق‎های صادراتی به صادرکنندگان پرداخت می شود.

شاعری با تاکید براینکه باید بر روی منافع تولیدکننده و کشاورزان متمرکز بود، افزود: با تفکر جهادی به دنبال حل مسایل و مشکلات استان هستیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید کمپینی از حمایت تولید داخل در استان شکل گیرد و تولیدات، صادرات محور باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: منافع ملی که مطابق با اهداف انقلاب اسلامی است باید محور کار قرار گیرد.

دلاور حیدرپور خواستار حمایت مجلس برای اخذ مصوبات به نفع تولیدکنندگان داخل در بخش کشاورزی به صورت قانونی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز