خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی صورت گرفت؛

گشایش چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۱۹

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران با حضور و مشارکت بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی و با حضور مدیران نمایشگاه بین المللی دوسلدورف آلمان به عنوان همکار بخش بین الملل این رویداد در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه که در آن شرکت های داخلی و خارجی نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند؛ تا ۱۸ آذر ماه برپاست.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل و صنایع وابسته ایران علاوه بر جمهوری اسلامی ایران؛ کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، اتریش، انگلستان، ترکیه، هند، چین، کره، بلژیک، سوییس، روسیه و صربستان نیز حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم وکابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته در مجموعه شهرآفتاب اظهار داشت: با توجه به برررسی هایی صورت گرفته، حضور شرکتها و موسسات مرتبط با این صنعت، برای حضور در این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است و جایگاه شرکتهای خارجی در این دوره از نمایشگاه به خوبی مشهود است.

دکتر محمد رئوف قادری با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ایران وایر می تواند سبب رشد صنعت سیم و کابل در کشور شود گفت: خوشبختانه همکاری خوبی با نماینده دوسلدورف آلمان برای برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته است و بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی تازه ترین تکنولوژی، تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم گذاشتند.

وی افزود: در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی،سیم و کابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته ایران (IRANWIRE) بیش از 40 شرکت داخلی و 90 شرکت خارجی مشارکت دارند.

قادری با بیان اینکه در خصوص این نمایشگاه اطلاع رسانی خوبی صورت گرفته است بیان کرد: ما با وسواس و جدیت بدنبال استاندارد سازی نمایشگاهها هستیم و امیدواریم مردم نیز از این نمایشگاهها استقبال و بازدید کنند.

 چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته ایران تا 18 آذر هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران میزبان مخاطبان و دست اندرکاران این صنعت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز