خبرگزاری کار ایران

مدیریت پسماند در شهرک های صنعتی با بهره مندی از بودجه سال 97

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۰۳۹

دردیدار و رایزنی معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست با معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بر همگرایی و هم افزایی هر چه بیشتر در حیطه فعالیت های مشترک با سازمان حفاظت محیط زیست کشور تاکید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرکهای صنعتی ، عیسی کلانتری معاون رییس جمهور در دیدار با صادق نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حل موضوع محل های دفع پسماندهای ویژه، استقبال کرد و گفت: در راستای اجرای ماده ١٢ قانون مدیریت پسماند، باید شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش سازمان صنایع کوچک از منابع پیش بینی شده در لایحه بودجه سال ٩٧ بهره مند شوند.

  نجفی در این دیدار به معرفی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی پرداخت. همچنین همایون توفیقی مدیر HSEE سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی نیز به تشریح اقدامات زیست محیطی، مهمترین مسایل و مشکلات در راستای انجام ماموریت های مرتبط با حوزه محیط زیست پرداخت.

گفتنی است، در این جلسه پس از بحث و بررسی و تبادل نقطه نظرات، مقرر شد اهم مسایل و مشکلات پس از احصاء در جلسه ای دیگر به اتفاق معاون محیط زیست و منابع انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و در قالب تفاهم نامه بررسی و مرتفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز