خبرگزاری کار ایران

کلینیک سیار صنعت در ناحیه صنعتی کمال الملک

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۸۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از حضور کلینیک سیار صنعت در ناحیه صنعتی کمال الملک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در حاشیه نشست با واحدهای صنعتی اظهار کرد: کلینیک سیار صنعت در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و عارضه یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی شده تا بیش از پیش همگام و همراه صنعتگران استان باشیم زیرا معتقدیم که اگر مسئلی بوجود آمد در همان شهرک و ناحیه صنعتی باید رفع شود.

وی افزود: کلینیک سیار صنعت از مشاوران مجرب و متخصص مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور تشکلیل و طبق برنامه ریزی انجام شده این هفته در ناحیه صنعتی کمال الملک مستقر شد و ضمن بازدید از پنج واحد صنعتی و تولیدی، به رهنمودهای لازم در زمینه های توسعه و بهبود عملکرد واحدها و خدمات قابل ارائه در حوزه صنایع کوچک و متوسط پرداخت.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: هدف از تشکیل این کلینیک، احصا نیازها، خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی است که از مهمترین وظایف کلینیک سیار صنعت بشمار می رود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با اجرای کلینیک سیارصنعت، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا خواهند شد و همچنین به صورت مستقیم در جریان قوانین مختلف قرار خواهند گرفت.

وی در پایان تأکید کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مبنی بر توانمند سازی واحد های صنعتی، تمامی برنامه ها و مشوق های که برای حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران درنظر گرفته شده استفاده و بصورت برنامه ریزی شده اجرا می شود.

لازم به ذکر در پایان این بازدید و نشست صنعتگران، کارشناسان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان، با محمد حسین صالحی فرماندار شهرستان فیروزه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز