خبرگزاری کار ایران

ضرورت تدوین استراتژی بلندمدت صنعتی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط کشور

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۳۵۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در بازدید از شهرک صنعتی نجف آباد ، با تاکید بر ضرورت تدوین استراتژی بلند مدت صنعتی و تعامل و وحدت رویه در همه بخش های تاثیر گذار بر تولید و صنعت کشور، صنایع کوچک و متوسط را حافظ اشتغال و صیانت کننده تولید ملی دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، محمد جواد بگی با اشاره به ضرورت اصلاحات ساختاری در اقتصاد و تحقق عملی اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: دیدگاه دولتی در اقتصاد باید اصلاح گردد، دولت باید از تصدی گری فاصله گرفته و تنها به وظایف اصلی خود در بخش صنعت و تولید که سیاستگذاری، هدایت و نظارت است، بپردازد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، تدوین استراتژی صنعتی و پایدار را یکی از ضروریات سیاست های اقتصادی کلان کشور دانست و تصریح کرد: با تدوین یک استراتژی بلند مدت هوشمند و اثربخش باید چشم انداز بلند مدت مناسبی برای تصمیم گیری و سرمایه گذاری بخش خصوصی درکشور ایجاد گردد .

وی افزود: مزیتهای کشور باید موتور متحرک توسعه صنعتی قرا گیرد و بهره مندی و تقویت این مزیتها می تواند سبب ارتقاء تولید، افزایش سطح اشتغال و درآمد سرانه کشور گردد و بستر مناسبی را هم برای صادرات غیر نفتی کشور فراهم نماید.

محمد جواد بگی صنایع نساجی، پتروشیمی، معادن و صنایع معدنی و گردشگری  را از جمله مزیت های کشور دانست و تاکید کرد: افزایش فعالیت و توانمندی بخش خصوصی به همراه بهره مندی از مزیتهای موجود می تواند راهگشای رفع بسیاری از چالش های اقتصادی موجود باشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: صنایع کوچک و متوسط بیش از 90 درصد اشتغال کشور در بخش صنعت را در اختیار داشته و حمایت از این بخش می تواند حافظ اشتغال و صیانت کننده تولید ملی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز