خبرگزاری کار ایران

بازدید عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از غرفه سایپا

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۲۲۹

تنوع محصول و کیفیت نیاز بازار داخلی است که خوشبختانه گروه سایپا گام های خوبی در این مسیر برداشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز؛ عبداله رضیان نماینده قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن در سومین نمایشگاه تخصصی خودرو مازندران در بازدید از غرفه گروه خودرو سازی سایپا گفت : نیاز بازار داخلی تنوع و کیفیت محصول است و اگر محصولات با توجه به نیاز کشور و ذائقه مشتریان تولید شود مطمئنا شاهد افزایش رضایت هموطنان خواهیم بود که در این خصوص گروه سایپا به لحاظ تنوع و تولید محصولات باکیفیت با همکاری شرکت های معتبر خارجی گام های بلندی برداشته است.

نماینده مردم قائم شهر ،جویبار و سوادکوه  در مجلس شورای اسلام افزود : صنعت خودروسازی کشور از ظرفیت خوبی برای ایجاد و حفظ اشتغال برخوردار است و مجلس شورای اسلامی بر حمایت از صنعت خودروسازی کشور بویژه صنعت قطعه سازی با ظرفیت فعلی 800 هزار نفری تاکید دارد .

وی خاطرنشان کرد : قراردادهای مناسبی با 3 شرکت خودرو سازی بزرگ پژو ، سیتروئن و رنو با شرط صدور 30 درصد تولیدات به خارج از کشور منعقد شد و مقرر گردید 80 درصد ظرفیت تولید قطعه سازی در طی 5 سال آینده در داخل تولید شود .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دورنمای صنعت خودروسازی کشور را مثبت ارزیابی کرد و  تصریح کرد : صنعت خودروسازی کشور باید به سمت تولید خودروهایی با کیفیت مناسب ترقدم بردارد تا در بازارهای جهانی بتواند با تولیدات برندهای خارجی رقابت کند .

وی امضای تفاهم نامه بین وزارت اقتصاد و دارائی و بانک ها را برای تقویت صنعت خودروسازی کشور مهم ارزیابی کرد و افزود : با فروش لیزینگی ، خودروهای فرسوده در راستای کاهش آلودگی محیط زیست با روند تندتری از رده خارج خواهند شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز