خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۳۳

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار از 21 تا 24 دی ماه با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا مهدی فرهادی نیا مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار گفت:این نمایشگاه در سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت آپ های مدیریتی برپا خواهد شد.

وی افزود: نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با حضور و مشارکت تعداد 70 شرکت و غرفه دار و با هدف توسعه کسب و کارها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه گذاران و توسعه استارت آپ ها در فضائی بالغ بر 2000مربع وسالن های 10 و 11 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار اضافه کرد: این نمایشگاه با حمایتوزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی و دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، خانه صنعت معدن تجارت ،کانون کار آفرینان استان تهران، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز ترکیه برگزار خواهد شد.

فرهادی نیا با بیان اینکه حوزه‌های کسب ‎وکاری که در این نمایشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و در توسعه کسب‎ وکار نقش مهمی را ایفا خواهند کرد،گفت: ما در ایران در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنیان هستیم و نمایشگاه توسعه کسب و کار قطعا موجب بهبود فضای کسب و کار و به تبع آن اوضاع اقتصادی جاری خواهد شد.

مدیر برگزاری  نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار در ادامه موضوع فرانچایز را یکی از محورهای مهم این نمایشگاه بیان کرد و افزود: اگر در زمینه فرانچایز فرهنگ سازی صورت گیرد جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند می توانند کسب و کار پایدار ایجاد کنند.

وی به آمار برگشت سرمایه از سوی بانک جهانی اشاره کرد و گفت: نرخ بازگشت سرمایه در بخش کشاورزی ۳۰ درصد، صنعت ۵۰ درصد، خدمات ۱۰۰ درصد و مواد مخدر ۲۰۰ درصد است.

مدیر پروژه اولین نمایشگاه توسعه کسب‎وکار تهران، تصریح کرد: نرخ بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی در حوزه تحقیق و توسعه ۳ هزار درصد است که در مقایسه با سایر حوزه‌ها از بیشترین بازگشت سرمایه برخودار است.

وی افزود: اگر وارد فرانچایز شویم شغلهای پایدار و کسب و کار درازمدت توسعه پیدا می کنند زیرا مدلی را نشان می دهد که براساس ان آدم ها وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده، می شوند.

گفتنی است همزمان با این نمایشگاه؛ نخستین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران نیز با حمایت شورای جهانی فرانچایز(World Franchise Council)  و برخی از انجمن های ملی فرانچایز کشورهای توسعه یافته، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار خواهد شد.

این رویداد به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات وملاقات های موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده داخلی و بین المللی و نیز آشنایی با آخرین دست آوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی، حائز اهمیت است.

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار از 21 تا 24 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز