خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه آرد و نان برای جذب بازار 400 میلیون نفری

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۷۲۱

خانمحمدی گفت: این نمایشگاه برای یک بازار 400 میلیون نفری برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورهای همسایه با صنعت نان ایران است.

به گزارش  ایلنا در نشست خبری نمایشگاه آرد و نان (ibex)مهدی خان محمدی رئیس اتحادیه نان صنعتی استان تهران با بیان اینکه همواره در برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی یک طرفه برای عرضه کالا و ماشین‌آلات صنعتی کشورهای اروپایی فراهم می‌شد، گفت: ما از این موضوع خوشحال هستیم، اما از آنجا که این نمایشگاه بین‌المللی است، تاکید ما بر این است تا در این نمایشگاه امکان حضور کشورهای همسایه ایران و خلیج فارس برای آشنایی با صنعت نان کشورمان فراهم شود. 

وی افزود: این نمایشگاه برای یک بازار 400 میلیون نفری برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورهای همسایه با صنعت نان ایران است. 

اولریش کرومر رئیس شرکت نمایشگاهی مسه اشتوتگارت در پاسخ به سوال ایلنا که آیا در صورت خروج آمریکا از برجام این شرکت آلمانی حاضر به برگزاری این نمایشگاه در ایران است، گفت: من فکر می‌کنم در مورد سیاست صحبت نکنیم، بهتر است.

مرتضوی در پاسخ به این سوال گفت: در قراردادی که با شرکت برگزاری این نمایشگاه منعقد شده است، شرایط اضطرار و چگونگی برگزاری نمایشگاه را گنجانده‌ایم و خروج آمریکا از برجام لطمه‌ای به برگزاری این نمایشگاه نمی‌زند.

بر اساس این گزارش: نمایشگاه توسط یک شرکت برگزار کننده نمایشگاه آلمان در ایران برگزار می‌شود و عرضه دستگاه‌های پخت نان و شیرینی، انواع آسیاب و دستگاه‌های تولید و فرآوری آرد، مواد خام و افزودنی‌ها، و نیز فناوری‌ بسته‌بندی از جمله محورهای اصلی این رویداد است. 

این نمایشگاه  اول تا چهارم آذر ماه 1397 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز