خبرگزاری کار ایران

خرید ماشین ظرفشویی تجمل گرایی است یا ضرورت؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۹۴

یکی از حقیقی ترین و فراموش نشدنی ترین لحظات زندگی ما، لحظاتی هستند که با افراد خانواده یا دوستان خود می گذرانیم. اما در میهمانی ها، به جز ساعاتی لذت بخش و خاطراتی به یاد ماندنی، کوهی از ظرف های کثیف هم باقی مانده است. هیچ چیز مثل کوهی از ظرف، آشپزخانه را بدمنظره و شلوغ نمی کند. اینجاست که تکنولوژی و زندگی ماشینی روی خوش خود را نشان می دهد و خیال شما را از بابت شستن ظرف ها راحت می کند. در دنیای امروز لایف استایل ها حول راحتی و آرامش و شادی بیشتر در زندگی می چرخند، بنابراین ما هم اصول ارائه پیشنهاداتمان را همین ها قرار می دهیم.

به گزارش ایلنا، ما از خیلی وقت پیش برای شستن لباس ها از ماشین لباسشویی استفاده می کنیم، پس چرا همین کار را برای ظرف ها انجام ندهیم؟

آیا می دانستید که ماشین ظرفشویی در وقت و هزینه شما صرفه می کند؟

بسیاری از افراد، قیمت ماشین ظرفشویی را نسبت به کارکرد آن بالا می دانند و به همین دلیل هنوز نسبت به خرید آن مقاومت دارند. برای استفاده از ماشین ظرفشویی تنها کاری که باید انجام دهید این است که ظرف ها را در آن چیده و پس از اضافه کردن ماده شوینده مناسب، اگر دوست داشتید برنامه دلخواه برای شست و شو به آن بدهید و بقیه کار را به آن بسپارید. به طور میانگین زمان لازم برای حجم مشخصی از ظرف ها، راه اندازی و مقدمات اولیه ماشین ظرفشویی 9 دقیقه است، شست و شوی همان مقدار ظرف با دست، 60 دقیقه زمان لازم دارد اما راحتی تنها مزیت یک ماشین ظرفشویی نیست.

با خرید و استفاده آگاهانه از آن و توجه به برچسب انرژی دستگاه، علاوه بر زمان در آب و برق و مواد شوینده نیز صرفه جویی می شود بنابراین در مجموع نه تنها هزینه اضافی نیست بلکه صرفه جویی در هزینه های تحمیلی بعدی خواهد بود به ویژه برای کشورهایی مثل ایران که با بحران کم آبی رو به رو هستند.

آیا می دانستید که ماشین ظرفشویی در سلامتی شما موثر هستند؟

شاید هنوز قبول ندارید که یک دستگاه بتواند به همان خوبی و تمیزی شست و شوی با دست، ظرف ها را بشوید اما طبق تحقیقات انجام شده، ماشین های ظرفشویی قدرت تمیز کنندگی بالاتری نسبت به ظرفشویی با دست دارند و برای از بین بردن کامل میکروب ها ظرف ها را در دمایی از آب می شویند که شست و شو با دست با این دما امکان پذیر نیست همچنین در این شیوه شست و شو، اسفنج یا ابر آلوده ای هم برای نگرانی وجود ندارد. همچنین علاوه بر خستگی کمتر و مراقبت از پا و کمر، استفاده از ماشین های ظرفشویی به دلیل اینکه تماس پوست دست را با مواد مضر شوینده به حداقل می رسانند، به جوان ماندن پوست دست شما کمک می کنند.

عملکرد پاکسازی

ماشین ظرفشویی ترکیب آب گرم و مواد شوینده را با سرعت و فشار زیاد روی ظرف ها پمپ کرده، آب کثیف را تخلیه کرده و پس از آب کشی نهایی هوا را گرم می کند تا  ظرف ها خشک شوند. اغلب ماشین های ظرفشویی به گیرنده های حسی مختلفی تجهیز شده اند که با تنظیم دمای آب و هوا، طول مدت چرخه ها، تشخیص میزان کثیفی آب و دیگر کنترل گرهای حسی و لمسی، بر کار خود نظارت می کنند. هنگام خرید به سیستم های پیشرفته و متفاوت برای شست و شوی انواع ظروف در ماشین دقت کنید.

خرید ماشین ظرفشویی تجمل گرایی است یا ضرورت؟

انعطاف پذیری

ماشین های ظرفشویی در مدل های متفاوتی از لحاظ گنجایش، برنامه شست و شو و ... عرضه شدند و پیوسته برای برقراری تعادل متناسبی با نیازهای مشتریان خود، تغییر کردند. در حال حاضر سه دسته ماشین های ظرف شویی توکار، رومیزی و ایستاده در بازار با دامنه ظرفیت 6 تا 14 نفره وجود دارند. با عرضه مدل های جمع و جورتر و قرار دادن قفسه های قابل جدا شدن و قابل تنظیم، می توانید فضای آن ها را برای خود بصورت سفارشی طراحی و تقسیم کنید. پس چه 2 نفر باشید چه بیشتر و آشپزخانه تان کوچک باشد یا بزرگ، یک ماشین ظرفشویی مناسب برای شما وجود دارد.

یک ماشین پر و سر و صدا

سر و صدای زیاد یکی از باگ های مربوط به این محصول بوده که در مدل های جدیدتر رفع شده است. برای اینکه ببینید دستگاه شما چقدر پر سر و صداست سطح دسیبل را بررسی کنید. دستگاه هایی با سطح دسیبل زیر 50 به هیچ وجه مزاحم استراحت یا مطالعه شما نخواهد شد. پس با خیالی آسوده ظرف ها را به این ماشین های دوست داشتنی بسپارید و انرژی خود را برای لذت بردن از مهمانی، ایده پردازی جدید، تربیت فرزندان یا خواندن کتاب جدید ذخیره کنید.

فروشگاه اینترنتی زنبیل با ارائه فهرستی از برندهای معتبر ماشین ظرفشویی، برای شما امکان مقایسه جزئیات را در طیف متنوعی از محصولات فراهم آورده و با انتشار بی طرفانه دیدگاه های مشتریان به شما کمک می کند تا یک کالای کامل را برای خانه خود انتخاب کنید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز