خبرگزاری کار ایران

نکات کلیدی که برای خرید اجاق گاز رومیزی باید بدانید

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۸۹

اگر به هر دلیلی قصد دارید یکی از این اجاق‌های زیبای برقی را بخرید، در نظر بگیرید که مصرف برق این اجاق ها بالاست و به طور کلی اجاق برقی، هزینه‌هایی بیشتر از اجاق گازی دارد.

به گزارش ایلنا، این روزها اجاق گازهای بزرگ و جاگیر قدیمی، جای خود را به اجاق گازهای رومیزی کوچک و ظریفی داده‌اند که روی کابینت‌ها و در جای مناسب نصب می شوند. اجاق‌های رومیزی، دیگر مانند نمونه‌های قدیمی خود یعنی اجاق های مبله، مجهز به فر یا کابینت زیرین نیستند و از لحاظ زیبایی هم بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. اگر قصد خرید اجاق رو میزی دارید و می خواهید بهترین اجاق ممکن را انتخاب کنید نکات زیر را حتماً مدنظر قرار بدهید، تا از خرید خود پشیمان نشوید. برای خرید اینترنتی اجاق گاز رومیزی از برندهای مختلف، به فروشگاه اینترنتی  زنبیل مراجعه کنید تا بهترین اجاق گازها را با بهترین قیمت و گارانتی به صورت فوری تحویل بگیرید.

تعداد شعله ها را دست کم نگیرید

اجاق‌ گاز رومیزی می تواند دو شعله تا ۶ شعله باشد. اجاق‌های دو شعله و سه شعله معمولاً به کار زوج‌ها یا کسانی که تنها هستند، می آید و در یک خانواده حداقل سه نفره با این نوع اجاق ها به مشکل برخواهید خورد. تعداد شعله‌ها را حتماً متناسب با فضا و نیاز خودتان انتخاب کنید و از پرداخت هزینه بیشتر برای شعله‌های بیشتر دریغ نکنید.

نکات کلیدی که برای خرید اجاق گاز رومیزی باید بدانید

تا به حال از فر استفاده کرده اید؟

وجود فر در اجاق گاز مبله ویژگی خوبی به حساب می‌آید اما به این فکر کنید که واقعاً چقدر به فر نیاز دارید؟ داشتن فر خانگی؛ پختن کیک، شیرینی و پیتزا را ممکن می کند اما تجربه ثابت کرده که در بیشتر خانه ها فر تبدیل به مکانی برای نگهداری ادویه و ظروف می‌شود و در واقع کاربردی ندارد. اگر به فر نیاز ندارید به خاطر آن یک اجاق گاز بزرگ مبله نخرید، اجاق های رومیزی به خوبی اجاق های مبله کار می کنند و جای کمی هم می گیرند.

شیشه یا استیل؟

اجاق استیل، مقاوم تر از اجاق شیشه ای است هرچند که سازندگان اجاق های شیشه ای می گویند از بهترین شیشه‌ها در ساخت آنها استفاده می کنند. اجاق شیشه ای بسیار زیبا و مقاوم است اما امکان خش برداشتن یا ترک خوردن آن وجود دارد. در اجاق‌های استیل، امکان عوض کردن ژیگلور برای تنظیم شدت گاز و جود دارد اما اجاق های شیشه‌ای این امکان را ندارند. معمولاً زیبایی اجاق های شیشه‌ای چشمگیرتر است اما انتخاب هریک از این دو، بستگی به نیاز شما دارد.

نکات کلیدی که برای خرید اجاق گاز رومیزی باید بدانید

سرامیک گران قیمت

اجاق گازهای سرامیکی از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردارند و حتی با ریختن آب سرد روی صفحه داغ، ترک برنمی دارند، به راحتی تمیز می شوند و در برابر چربی، گردوغبار و سایش مقاومند. اجاق گازهای سرامیکی به لحاظ منبع تغذیه، جزو اجاق گازهای برقی طبقه بندی می شوند و غالباً گران قیمت هستند. برخی از مدل های سرامیکی با شیشه هم ترکیب می شوند.

گاز یا برق؟

بعضی از اجاق‌های رومیزی، با برق کار می‌کنند. این اجاق ها بسیار زیبا و جذاب طراحی می شوند اما بیشتر کاربران خانگی، آنها را مناسب خانه و آشپزی حرفه ای و هر روزه نمی دانند. به همین علت، از این اجاق‌ها بیشتر در محیط ‌های اداری و مکان هایی مثل شرکت‌ها استفاده می‌شود. اگر به هر دلیلی قصد دارید یکی از این اجاق‌های زیبای برقی را بخرید، در نظر بگیرید که مصرف برق این اجاق ها بالاست و به طور کلی اجاق برقی، هزینه‌هایی بیشتر از اجاق گازی دارد.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز