خبرگزاری کار ایران

نکاتی در مورد رزرو هتل آپارتمان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۷۴

علت اینکه بیشتر مسافران رزرو هتل آپارتمان در مشهد را به هتل و اماکن اقامتی دیگر ترجیح می‌­دهند، این است که هم قیمت و هم کیفیت مناسبی دارند به طوری که هزینه‌های سفر گاهی تا نصف کاهش می‌یابد و هم حس راحتی بیشتری را به مسافران القا می­‌کند.

به گزارش ایلنا، مشهد مقدس به برکت وجود حضرت امام رضا(ع) سالانه پذیرای هزاران مسافر و زائر از نقاط مختلف جهان به ویژه ایران است. یکی از مسائلی که در سفر اهمیت زیادی دارد مکان اقامتی یا هتل در مقصد است.

طبق آمارها، نزدیک به 85% از مسافران مشهد تمایل دارند قبل از سفر، محل اقامت مورد نظرشان را رزرو نمایند.

مسافران با رزرو هتل یا مکان اقامتی پیش از سفر، علاوه بر اینکه کیفیت اقامت خود را در مشهد تضمین میکنند، دچار سردرگمی در روز اول ورود خود به این شهر زیارتی نمی­شوند و با خیال راحت از سفر خود لذت می­برند.

جالب است بدانید شهر مشهد بیشترین تعداد هتل و هتل آپارتمان ، حسینیه و مکان های اقامتی را در بین تمام شهرهای کل کشور داراست.

علت اینکه بیشتر مسافران رزرو هتل آپارتمان در مشهد را به هتل و اماکن اقامتی دیگر ترجیح می‌دهنداین است هم قیمت و کیفیت مناسبی دارند به طور که هزینه های سفر گاهی تا نصف کاهش می یابد وهم حس راحتی بیشتری را به مسافران القا می­‌کند.

اما چطور یک مکان اقامتی خوب و با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب انتخاب کنیم؟

نکاتی در مورد رزرو هتل آپارتمان در مشهد

برخی مسافران تمایل دارند تا یک منزل دربستی یا آپارتمان مبله کرایه کنند که هم مزایا و هم مشکلاتی دارد. از مزایای آن میتوان به قیمت نسبتاً ارزان و داشتن امکانات کامل یک منزل مسکونی اشاره کرد. اما مشکلاتی نیز دارد از جمله نداشتن امنیت کافی و دشواری تهیه و طبخ غذا. به جای اینکه وقت خود را بیشتر صرف مسافرت و تفریح و زیارت کنید باید مدام دغدغه تهیه و طبخ غذا و شستشوی ظروف و.. را داشته باشید. همچنین اینگونه منازل که کلید آنها در دست عده زیاد است هیچگونه امنیتی ندارند.

یکی از ارزانترین اماکن اقامتی در مشهد، زائرسرا ها و مسافرخانه ها هستند. مزیت آنها ارزان بودن آنهاست و معایب آنها امکانات بسیار کم و بعضاً کثیف بودن فضای داخلی و عدم رعایت بهداشت کافی در آنهاست. به طوری که سرویس بهداشتی و حمام برای تمامی مسافران در یک مکان قرار دارد و مشترک است.

سوئیت آپارتمان ها و هتل آپارتمان های مشهد از دیگر اماکن اقامتی هستند که با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب می­توانند انتخاب های بهتری برای مسافران باشند. زیرا تمامی امکانات رفاهی در داخل خود سوئیت یا واحد آپارتمانی وجود دارد از جمله تختخواب برای هر نفر، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، ظرفشویی، یخچال، تلویزیون و...

هتل آپارتمان ها و سوئیت آپارتمان ها مجموعه هایی هستند که دارای واحدهای مستقل آپارتمانی و سوئیت می­باشند و هزینه اقامت در آنها کمتر از هتل است. اکثر هتل آپارتمان ها و سوئیت آپارتمان های مشهد دارای رستوران هستند و مسافران می­توانند همانجا غذای خود را با هزینه کمتر نسبت به رستوران های سطح شهر سفارش دهند.

نکاتی در مورد رزرو هتل آپارتمان در مشهد

هتل آپارتمان ها در کیفیت های مختلفی از یک ستاره تا سه ستاره طبقه بندی می­شوند.

هتل آپارتمان ها در مشهد دارای واحد های آپارتمانی یکخوابه ، دوخوابه و سه خوابه هستند و تعداد تخت ها در هر واحد آپارتمانی متفاوت است و از 2 تخت به بالا وجود دارد.

پارامترهای انتخاب یک هتل آپارتمان مناسب در مشهد

  1. امکانات هتل آپارتمان

هتل آپارتمان ها در مشهد هر کدام امکانات مختلفی دارند ولی سعی کرده اند تقریبا تمامی امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کنند. نکته ای که وجود دارد این است که در بعضی از هتل آپارتمان ها امکان پخت و پز وجود ندارد و اجاق گاز موجود نیست و مهمانان می توانند از رستوران استفاده کنند و در بعضی دیگر امکانات آشپزی وجود دارد.

تقریبا تمامی هتل آپارتمان ها دارای این امکانات هستند: سیستم سرمایشی کولر گازی یا اسپلیت ، سیستم گرمایشی پکیج یا سیستم مرکزی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و دستشویی و آشپزخانه

  1. نوساز بودن، سال ساخت هتل و تمیزی فضای داخلی واحدها

سعی کنید هتل آپارتمان نوساز در مشهد را برای اقامت انتخاب کنید زیرا وسایل و تجیزات نو و فضای داخلی تمیزتر است و اقامت لذت بخش تری خواهید داشت. در ادامه توضیح خواهیم داد که چطور هتل آپارتمان های نوساز را بیابید و آنها را رزرو نمایید.

  1. هزینه اقامت

قیمت هتل آپارتمان ها در مشهد براساس امکانات و دوری و نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) متفاوت است و هر چه هتل به حرم مطهر نزدیک تر باشد گرانتر خواهد بود اما سامانه رزرواسیون بیاسفر تخفیف های ویژه ای در این زمینه برای مسافران درنظر گرفته است.

نرخ ها در ایام پیک و غیر پیک سال نیز متفاوت است . برای شهر مشهد، عید نوروز ، تابستان و مناسبت های خاص مذهبی ایام پیک محسوب می شوند و قیمت ها بالاتر است.

نکاتی در مورد رزرو هتل آپارتمان در مشهد

  1. نزدیک بودن به حرم و موقعیت هتل

یافتن هتل نزدیک به حرم در مشهد نیاز به کمی تجربه و شناخت از خیابان های اطراف حرم دارد.خیابان های اطراف حرم مطهر در مشهد شامل خیابان امام رضا، خیابان خسروی نو، خیابان نواب صفوی، خیابان طبرسی و خیابان شیرازی است. در صورتیکه محل اقامت شما در یکی از این خیابان ها باشد شما در نزدیک ترین موقعیت نسبت به حرم مطهر سکونت دارید.

همچنین می­توانید از طریق نقشه گوگل موقعیت هتل ها را مشاهده کنید.

 

  1. نظرات مسافران قبلی

در مورد هر هتل می­توانید نظرات مسافران قبلی را در سایت های مختلف رزرو هتل ببینید. در سامانه رزرواسیون بیاسفر از تمامی مسافران نظرسنجی می­شود و نظراتشان در پایین صفحه همان هتل قابل مشاهده است.

نکاتی در مورد رزرو هتل آپارتمان در مشهد

رزرو هتل آپارتمان در مشهد

بسیاری از مسافران چندین روز قبل از سفر از طریق وب سایت و یا تلفنی اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود می­کنند.در سامانه رزرواسیون بیاسفر به نشانی اینترنتیwww.biasafar.ir شما می­توانید لیست بهترین هتل ها، هتل آپارتمان ها ،سوئیت آپارتمان های ارزان و قیمت مناسب و البته با کیفیت مطلوب در مشهد را مشاهده نمایید. بسیاری از هتل آپارتمان های نوساز با این سامانه قرارداد همکاری دارند.

همچنین چندین حسینیه بزرگ و مجهز برای گروه ها و هیئت ها با سامانه رزرواسیون بیاسفر همکاری می کنند. از جمله آنها حسینیه اصفهانی ها ، حسینیه ابوالفضلی طبس،‌حسینیه شهدای کوشک اصفهان و... می باشند.

تمامی اماکن اقامتی که در سامانه بیاسفر معرفی شده اند تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستند و نظارت مداوم برآنها صورت می گیرد. شما می توانید ضمن گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان بخش پشتیبانی با اطمینان خاطر مکان اقامتی خود را رزرو  نموده و با خیال آسوده سفر خود را شروع کنید.

تلفن تماس دفتر رزرواسیون: 05133660642       ارسال پیام جهت رزرو : 09391400770  (پیامک یا ارسال پیام توسط شبکه های اجتماعی)

منبع: سامانه گردشگری بیاسفر www.biasafar.ir

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز