خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه صنعت مواد شوینده،آرایشی، بهداشتی و سلولزی منطقه خاورمیانه

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۲۹۳

صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی از ششم تا نهم اردیبهشت ماه با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین97) که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود،نوین ترین تولیدات،صنایع و خدمات خود را به نمایش می گذارند.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، بیش از285 شرکت داخلی و 135 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند.

دربیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده  و درکنار شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگانی از 19 کشور مختلف جهان شامل،چین،ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا، امارات متحده عربی، مالزی، هندوستان،اسپانیا، کره جنوبی، لهستان،انگلستان،هلند،بلاروس، اسلوونی،سنگاپور، پرتغال، هنگ کنگ و برزیل؛جدید ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه؛انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان ،دندان و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه به نمایش گذاشته می شود.

مجری و رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمیننمایشگاه بین المللی مواد شوینده،آرایشی، بهداشتی و سلولزیبه شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی ) اشاره کرد و گفت:بر این اساس تلاش کردیم در نمایشگاه امسال شرکت ها و واحد های تولیدی ایرانی حضور پررنگ تری داشته باشند و لذاتعداد مشارکت کنندگان داخلی نسبت به سال گذشته از 237شرکت به 285 شرکت افزایش یافته است.

علی مرادی با بیان اینکه متراژ استفاده شده در نمایشگاه امسال نسبت به دوره قبل  افزایش 12 درصدی داشته است، افزود: بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی با نظارت انجمن صنایع شوینده،بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن صنایع سلولزی بهداشتی برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمیننمایشگاه بین المللی مواد شوینده با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 36 هزار مترمربع و در 14 سالن برگزار می شود، گفت:تولیدکنندگان و شرکت های حاضر در این نمایشگاه آخرین تولیدها، دستاوردها و تکنولوژی های روز این بخش را ارائه و به نمایش خواهند گذاشت.

مرادی با بیان اینکه معرفی وشناساندن محصولات جدید یکی از اولویت های برپایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی وتحقیقاتی، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های4-26409902 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز