خبرگزاری کار ایران

ساعت مچی سیکو، پیشرو در نوآوری

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۹۵۴

سیکو تمام اجزای ساعت و حتی روغن مورد استفاده را هم خودش تولید می کند و از بسیاری جهات دیگر هم منحصر به فرد است. قیمت ساعت مچی سیکو در بازه ۵۰ تا ۶۰۰ هزار دلار سیر می کند و بسیاری از ابداعات در عالم ساعت‌های مچی، محصول سیکو است.

به گزارش ایلنا، سیکو یکی از قدیمی ترین برندهای ساعت است که قدمت آن به حدود ۱۵۰ سال می رسد. بیشتر ما یکی از ساعت های با دوام و قدیمی این کارخانه را دست پدربزرگ ها و مادربزرگ ها دیده‌ایم اما به این معنی نیست که این برند مورد توجه جوان ترها نیست. کسانی که به دنبال ساعت مچی های اصیل و با کیفیت هستند معمولاً یکی از گزینه های پیش روی خود را سیکو می بینند که قیمت های به نسبت مناسبی هم دارد. سیکو یکی از برندهای شناخته شده و پیشرو در صنعت ساعت سازی جهان محسوب می‌شود. در سال 1964، سیکو نخستین کرنومتر کوارتز در جهان را معرفی کرد و به زمان سنج رسمی مسابقات المپیک تابستانی توکیو مبدل شد. در سال 1968، سیکو نخستین ساعت دیواری کوارتز جهان را معرفی کرد. یک سال بعد، نخستین ساعت مچی کوارتز نیز از سوی این شرکت عرضه شد. سیکو "آسترون" (Astron ) در آن زمان قیمتی تقریباً یکسان با یک خودرو نو داشت.

سیکو تمام اجزای ساعت و حتی روغن مورد استفاده را هم خودش تولید می کند و از بسیاری جهات دیگر هم منحصر به فرد است. قیمت ساعت مچی سیکو در بازه ۵۰ تا ۶۰۰ هزار دلار سیر می کند و بسیاری از ابداعات در عالم ساعت‌های مچی، محصول سیکو است: مثلاً نخستین ساعت کوارتز، نخستین صفحه‌ی ال‌سی‌دی از جنس کوارتز، نخستین ساعت آنالوگ هوشمند جهان همراه زنگ و تایمر، همه از ابداعات سیکو است. در سال 1992، با معرفی سری کینتیک، سیکو اوج هنر خود را به نمایش گذاست. سری کینتیک، مجموعه‌ای از ساعت‌های کوارتزی بودند که با حرکت دست شارژ می‌شدند.

ساعت مچی سیکو، پیشرو در نوآوری

کمپانی سیکو که خود را همواره به آخرین تکنولوژی‌های روز مجهز می‌کند، افتخارات خود را روز به روز افزایش می‌داد. مثلاً ساخت تمام زمان‌سنج‌ ها در المپیک توکیو و بارسلونا از افتخارات این کمپانی است. ساعت مچی سیکو به دلیل اینکه مخترع اولین ساعت کوارتز در جهان است، شهره خاص و عام است و تمام کمپانی های ساعت که از ساعت های کوارتز استفاده می کنند قدردان همیشگی شرکت سیکو هستند. ساعت های دقیق اتوماتیک با دقت بالا نیز از افتخارات بزرگ این کمپانی است.

در کشور ما ساعت سیکو با نام ساعت های سیکو 5 شناخته می‌شود و همچنان بعد از گذشت سال ها این ساعت پرطرفدار است و از داشتن آن با حداقل قیمت رضایت کامل دارند. شیک ترین و با کیفیت ترین ساعت های سیکو و برندهای پر طرفدار دیگر را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل با بهترین قیمت پیدا کنید و از گارانتی معتبر آنها بهره مند شوید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز