خبرگزاری کار ایران

پریوس، ورسا و آیگو به عنوان بهترین خودروها معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۶۸

تویوتا آیگو به عنوان "بهترین خودروی شهری ۲۰۱۸" معرفی شد و جایزه Gold Award را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا؛ مجله معتبر Auto Exopress ۱۶ سال است که نظرسنجی با عنوان Driver Power Gold Award را برگزار می کند. در شانزدهمین نظرسنجی این مجله بیش از ۸۰ هزار نفر شرکت داشتند و تویوتا توانست ۴ عنوان اولی و یک عنوان دومی را دریافت کند. در این نظرسنجی تمامی خودروها در سگمنت خود مقایسه شده اند.

در این نظرسنجی تویوتا آیگو به عنوان "بهترین خودروی شهری ۲۰۱۸" معرفی شد و جایزه Gold Award را دریافت کرد. همچنین تویوتا پریوس که به عنوان پرفروش ترین خودروی هیبریدی دنیا شناخته می شود در این نظر سنجی توانست دو جایزه Gold Award را نیز دریافت کند.

پریوس در این نظر سنجی دو عنوان " بهترین خودروی کوچک خانوادگی" و " بهترین خودروی اقتصادی" را از سوی مجله اتواکسپرس دریافت کرد. سومین خودرویی که از برند تویوتا توانست جایزه Gold Award را دریافت کند، مینی ون ورسو (VERSO) است. این خودرو که در کلاس MPVها جای دارد به عنوان "بهترین مینی ون ۲۰۱۸" معرفی شد.

نکته حائز اهمیت در این نظر سنجی حضور تویوتا C-HR برای اولین است که این کراس اوور کوچک توانست جایزه Silver Award را به عنوان "سریع ترین فروش پس از عرضه" را کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز