خبرگزاری کار ایران

محصولات پروتئینی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان به میزان کافی تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۰۳۷

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: بازار ماه مبارک رمضان را بدون هیچگونه تنش قیمتی در کالاهای اساسی پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش ایلنا، حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار برای پیشگیری از نوسانات قیمت؛ برنامه بازار گوشت مرغ ، گوشت قرمز و تخم مرغ را ابلاغ کرد، افزود: براساس این برنامه، سهمیه‌بندی استانی انجام شده است و چنانچه در هر استانی در قیمت گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ نوسانات ایجاد شود استان می تواند برای توزیع این اقلام با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار اقدام کند.

وی گفت: در هر کدام از استان ها یک ستاد تنظیم بازار وجود دارد و کارگروه استانی متناسب با شرایط شبکه های توزیع در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای را آماده می‌کند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: ذخایر گوشت مرغ منجمد در شرایط خوبی است و زمانی که با نوسان قیمت مواجه شویم گوشت مرغ منجمد در کنار گوشت گرم توزیع خواهد شد.

ورناصری درباره شرایط بازار گوشت قرمز گفت: بخشی از ذخایر گوشت قرمز منجمد است و بخشی دیگر نیز که گوشت تازه گوسفندی است روزانه از کشورهای آسیای میانه و استرالیا وارد و با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: ذخایر گوشت منجمد قرمز در شرایط مطلوبی است و آمادگی داریم در صورت لزوم در فروشگاه های زنجیره ای، میادین و صنوف با قیمت مصوب عرضه کنیم.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: این شرکت توانایی دارد تا نیاز هیئت ها و مجالسی را که در ایام ماه مبارک رمضان سفره های افطاری دارند نیز تامین کند.

ورناصری شرایط بازار تخم مرغ را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود مسایل و چالش هایی که این بخش از صنعت در سال گذشته پشت سر گذاشت بخشی از تولیدکنندگان به چرخه تولید بازگشتند و باتوجه به تولید مناسب تخم مرغ در داخل مشکلی برای تامین این کالا و قیمت آن نداریم.

وی گفت: از آنجا که تقاضا برای تخم مرغ در ایام ماه مبارک رمضان کاهش می یابد بنابراین مشکلی برای تامین آن نداریم و افزایش قیمتی نیز نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه عرضه و قیمت گذاری گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز می توانند به سازمان تعزیرات و حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گزارش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز