خبرگزاری کار ایران

جعفر سرقینی:

تولید ریل قطارهای پرسرعت افتخار ملی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۵۴

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته با حضور جعفر سرقینی معاون وزیر صمت ، دکتر خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو ، داریوش اسماعیلی رئیس نظام مهندسی معدن ایران و محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن نهم آبان ماه افتتاح شد و تا 12 آبان ماه میزبان بازدیدکنندگان است . ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه حضور فعال دارد .

به گزارش ایلنا، جعفر سرقینی معاون معدنی وزیر صنعت معدن و تجارت با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان ضمن گفتگو با کارشناسان در جریان آخرین دستاوردهای شرکت قرار گرفت و گفت: تولید ریل قطارهای پر سرعت با گرید 60E1 مطابق با استاندارد های اروپا افتخار ملی است .

وی با اشاره به استفاده اولین ریل تولید شده ذوب آهن در محور بستان آباد، میانه افزود: تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان نشان دهنده این است که با تکیه بر دانش داخلی و اعتماد می توان دانش روز را بومی سازی کرد و ذوب آهن اصفهان در این زمینه پیشرو است.

سرقینی به تامین یک میلیون ۷۵۰ هزار تن سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن اشاره کرد و افزود: در آینده مابقی سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن نیز تامین خواهد شد تا صنعت بزرگی مانند ذوب آهن برای تولید دچار چالش نشود.

وی خاطرنشان کرد: عوارض صادرات  سنگ آهن نتایج خوبی برای شرکت‌های داخلی داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز