خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال

مصاف صدرنشین با متین/ کار سخت خودروسازان در تهران و مشهد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۴۰۳

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال چهارشنبه با شش دیدار پیگیری خواهد شد که تیم شهرداری ارومیه، صدرنشین این رقابت‌ها در حساس‌ترین مسابقه به مصاف متین صالحین ورامین می‌ رود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست روز چهارشنبه 23 دی ماه با شش دیدار در شهرهای زاهدان، مشهد، تهران، اردکان، بندرعباس و ورامین پیگیری خواهد شد.

تیم شهرداری ارومیه که با 40 امتیاز، 13 برد و یک دیدار بیشتر در صدر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد، این هفته در ورامین به مصاف متین صالحین این شهر خواهد رفت، دیداری که برد در آن برای دو تیم اهمیت زیادی دارد. متین با 28 امتیاز رتبه چهارمی را دارد و در صورت شکست احتمال سقوط یک پله ای خواهد داشت. دیدار رفت دو تیم 3 بر 2 به سود ورامین در ارومیه به پایان رسید و شاگردان جهانگیر سیدعباسی برای جبران این شکست و تداوم صدرنشینی به ورامین می‌آیند.

تیم گوهر کویر زاهدان در یکی دیگر از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی میزبان بانک سرمایه در سالن استانداری زاهدان خواهد بود که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه با 38 امتیاز از 13 برد در رتبه دوم جدول قرار دارند. بانکی ها در این مسابقه مهدی مهدوی کاپیتان خود و محمد موسوی و علیرضا مباشری را به دلیل حکم انضباطی همراه نخواهند داشت. نماینده زاهدان در صورت پذیرش شکست برابر بانک سرمایه دیگر امید به راهیابی به جمع هشت تیم برتر را از دست خواهد داد، زیرا این تیم در حال حاضر منفی دو امتیاز است و در شش هفته آینده این رقابت ها امکان کسب رتبه هشتم جدول را نخواهد داشت. خانه والیبال تهران از ساعت 15 و 30 دقیقه میزبان نخستین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال خواهد بود که پیکان تهران به مصاف کاله مازندران می رود.

پیکان با 34 امتیاز و 12 برد در رتبه سوم جدول است و کاله با 23 امتیاز از هفت برد در رتبه هفتم جدول قرار دارند، گفتنی است این دیدار از شبکه سوم سیما پخش زنده خواهد داشت. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود پیکان در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار شد و پیکان در صورت ناکامی در این مسابقه جایگاهش در جدول تغییری نخواهد کرد، اما کاله در صورت پذیرش شکست احتمال سقوط یک رتبه‌ای خواهد داشت.

نود و پنجمین مسابقه لیگ برتر والیبال امسال در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود و تیم های آلومینیوم المهدی بندرعباس و بازرگانی جواهری گنبد به مصاف یکدیگر می روند. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود گنبدی ها به پایان رسید و المهدی انگیزه زیادی برای جبران این ناکامی در شهر بندرعباس خواهد داشت. بازرگانی و آلومینیوم با 14 و 10 امتیاز در رتبه های دهم و یازدهم جدول قرار دارند و بازرگانی در صورت شکست جایگاهش تغییر نخواهد کرد اما اگر پیروز شود امکان صعود یک پله ای خواهد داشت. تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان در یکی دیگر از مسابقات این هفته لیگ برتر که در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان برگزار می شود، میزبان شهرداری تبریز خواهد بود.

تبریزی ها در مسابقه رفت سه بر دو فاتح میدان بودند و آرمان برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه دارد. در حال حاضر آرمان برای حضور در جمع پلی آفی ها و شهرداری تبریز برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول با حریفان مبارزه می کنند بنابر این دو تیم انگیزه کافی برای پیروزی در این مسابقه خواهد داشت. شهرداری تبریز با 26 امتیاز در رتبه پنجم و آرمان با 16 امتیاز در جایگاه نهم است. نارنجی پوشان سایپا در آخرین مسابقه هفته ششم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد میهمان ثامن الحجج خراسان هستند.

ثامن با 24 و سایپا با 20 امتیاز در جایگاه های ششم و هشتم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند. شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی ثامن الحجج خراسان در دیدار رفت که 24 آبان ماه در خانه والیبال تهران برگزار شد، سه بر صفر سایپا را شکست داد.

برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

زاهدان، ساعت 17: سالن استانداری گوهر کویر زاهدان – بانک سرمایه مشهد،

ساعت 17: سالن مهران ثامن الحجج خراسان – سایپا تهران تهران،

ساعت 15 و 30 دقیقه: خانه والیبال پیکان تهران – کاله مازندران اردکان،

ساعت 17: سالن آیت الله خاتمی آرمان ورزشی اردکان – شهرداری تبریز بندرعباس،

ساعت 17: سالن فجر آلومینیوم المهدی هرمزگان – بازرگانی جواهری گنبد ورامین،

ساعت 17: سالن شهید گل عباسی متین صالحین ورامین – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز