خبرگزاری کار ایران

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام از همراهی تماشاگران،محروم شد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم در بازی با تیم دانشگاه آزاد تا اطلاع ثانوی محروم شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با توجه به اتفاق‌های هفته اخیر لیگ برتر تشکیل جلسه داد و در نهایت احکام زیر را صادر کرد.

1- با توجه به گزارش نماینده فدراسیون و ناظر مسابقه ببین تیم‌های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام مبنی بر تخلفات تماشاچیان تیم پتروشیمی بندرامام در تهران اعم از فحاشی و وارد نمودن خسارت به صندلی‌های سالن دانشگاه آزاد اسلامی، تا رسیدگی کمیته انضباطی فدراسیون به گزارشات واصله در روز سه شنبه 27 بهمن، مسابقات تیم پتروشیمی بدون حضور تماشاچیان این باشگاه برگزار خواهد شد.

2- کمیته فنی انضباطی فدراسیون با توجه به گزارش ناظر و داور مسابقه بین تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری تبریز، بهزاد افرادی سرمربی تیم شهرداری تبریز را به علت اعتراض به داوری و به کار بردن الفاظ ناشایست به پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

3- کمیته فنی انضباطی فدراسیون با توجه به گزارش ناظر و داور مسابقه بین تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری تبریز، زونکو بولیا بازیکن شماره 17 تیم شهرداری اراک را به علت اعتراضات پیاپی و به کار بردن الفاظ ناشایست که منجر به اخذ فول فنی توسط نامبرده شد به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کد خبر : ۳۴۶۰۱۶