خبرگزاری کار ایران

مربی بدنساز تیم ملی والیبال مشخص شد

به پیشنهاد لوزانو و موافقت فدراسیون والیبال، آندرس مربی بدنساز تیم ملی ایران شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران از روز شنبه هشتم اسفندماه تمرینات خود را برای کسب آمادگی به منظور حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو آغاز کرد.

به پیشنهاد رائول لوزانو و موافقت فدراسیون والیبال آندرس اسپر ادواردو مربی بدنساز آرژانتینی از فروردین ماه سال آینده همزمان با آغاز اردوی تیم ملی الف و ب وارد تهران می شود و کار خود را رسما با فدراسیون والیبال ایران آغاز می کند.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره برنامه های این مربی بدنساز گفت: با وجود اینکه همکاری ما رسما از سال آینده آغاز می شود، اسپر از هفته قبل برنامه های بدنسازی خود را برای سیچلو ارسال کرده است و با نظارت یک مربی بدنساز ایرانی این برنامه ها اجرا می شود.

امیر خوش خبر تاکید کرد: برای اجرای بهتر برنامه ها از مهدی هاشم مربی بدنساز تیم سایپا خواستیم تا با حضور در تمرینات بر اجرای هرچه دقیق تر برنامه بدنسازی نظارت داشته باشد و به تیم کمک کند.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک با تیم های استرالیا، ژاپن، چین، فرانسه، لهستان، ونزوئلا و کانادا رقابت کند. سه تیم برتر و بهترین تیم آسیایی این رقابت ها سهمیه حضور در بازی های المپیک 2016 ریو را کسب می کنند.

 

کد خبر : ۳۵۱۸۳۶