خبرگزاری کار ایران

رضایی: ترکیب تیم والیبال نشسته اعزامی به چین، ترکیب پارالمپیکی نیست

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۳۰۵

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه ترکیب تیم اعزامی به جام بین قاره‌ای نسبت به مسابقات گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده، گفت: این ترکیب تا پارالمپیک ریو دستخوش تغییرات دوباره خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی با اشاره به پیگیری آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در سال جاری که تا زمان اعزام به مسابقات جام بین قاره‌ای در چین ادامه خواهد داشت، گفت: این اردو با حضور 16 بازیکن آغاز شده است. در پایان 12 نفر از این جمع که پیش از این معرفی شده بودند برای شرکت در جام بین قاره‌ای عازم چین خواهند شد.

وی که پیش از معرفی ترکیب اعزامی به چین بر تغییرات زیاد این ترکیب نسبت به ترکیب حاضر در مسابقات جهانی اخیر تاکید کرده بود، با یادآوری دوباره این موضوع اظهار داشت: کلاس‌بندی بازیکنان جدید یا تغییر آن برای بازیکنان گذشته، اولویت حضور ما در مسابقات جام بین قاره است و بالطبع انتخاب بازیکنان نیز بر همین اساس انجام شده  است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ادامه داد: زمانی که ما در مسابقات جام بین قاره‌ای هستیم، بخشی از بازیکنان که در اردوهای قبل حضور داشتند، در محل اقامت خود پیگیر تمریناتشان هستند. این یعنی اینکه پس از بازگشت از چین، تمرینات تیم ملی با مجموعه‌ای از بازیکنان اعزامی به چین و دیگر بازیکنان تا زمان بازی‌های پارالمپیک و معرفی ترکیب اعزامی به این بازی‌ها پیگیری خواهد شد.

رضایی تاکید کرد: همه اینها یعنی همانطور که ترکیب اعزامی به چین نسبت به مسابقات گذشته تغییر کرده، برای پارالمپیک هم تغییرات زیادی خواهد داشت. ما بعد از مسابقات چین اردوهای خود را با 18 بازیکن پیگیری می کنیم و از بین آنها ترکیب پارالمپیک را انتخاب می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته که مدیریت اجرایی تیم ثامن‌الحجج را هم بر عهده دارد، در مورد رقابت‌های باشگاهی کشور که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: زمان 6 ماهه لیگ و اینکه بازیکنان هر هفته در کوران مسابقات قرار داشتند، کمک بزرگی به تیم ملی بود. در جریان این رقابت‌ها بازیکنان جوان و ملی‌پوش دیدارهای زیادی برگزار کردند که به آمادگی آنها کمک بزرگی کرد.

رضایی با تاکید بر اینکه حضور در لیگ برای همه کسانی که به نوعی با این رقابت‌ها سر و کار داشتند نیز به لحاظ معیشتی کمک بزرگی بود، عنوان کرد: در این دوره مسابقات به جز ثامن‌الحجج که فراتر از دیگر تیم ها بود، سایر تیم‌ها رقابت تنگاتنگی با هم داشتند، به‌طوریکه تا هفته‌های پایانی مشخص نبود، چه تیمی دوم، سوم یا چهارم می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت: در هر صورت مسابقات لیگ هم تمام شد و حالا باید فقط به فکر تیم ملی و حضور نتیجه بخش در مسابقات جام بین قاره‌ای باشیم.

مسابقات جام بین قاره ای از 27 اسفند تا چهارم فرودین ماه سال 95 در کشور چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز