خبرگزاری کار ایران

تیم‌های ملی والیبال ساحلی راهی تایلند شدند

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک راهی تایلند شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دومین مرحله مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا از 23 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر کالاسین تایلند انجام خواهد شد.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران شب گذشته (دوشنبه شب) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد تایلند ترک کردند تا در این رقابت‌ها شرکت کنند.

رحمان رئوفی و بهمن سالمی تیم ملی الف، بهمن قلی پوری، عبدالحامد میرزاعلی و رضا عصاری نایینی به عنوان بازیکنان تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

کیودای به عنوان سرمربی و محمود نوری به عنوان سرپرست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

این رقابت‌ها دومین مرحله انتخابی المپیک محسوب می‌شود که با حضور 9 کشور ایران، چین، تایلند، عمان، هند، جزایر کوک، ویتنام و ساموآ برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها مجوز حضور در رقابت‌های نهایی انتخابی المپیک که به میزبانی استرالیا برگزار خواهد شد، به دست می‌آورند.

مرحله نخست رقابت‌های والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه‌های مختلف آسیا برگزار شد که تیم‌های ایران آذرماه سال گذشته در مسابقات هند در رتبه سوم قرار گرفتند و مجوز حضور در رقابت‌های تایلند را به دست آوردند. تیم‌های اول و دوم هر منطقه مستقیم به بازی‌های مرحله نهایی در استرالیا صعود کردند.

کد خبر : ۳۷۰۲۶۴