خبرگزاری کار ایران

خوان سیچلو: باید تیم را آماده نگهداریم/می‌توانیم به پیروزی‌های تیم ملی امیدوار باشیم

مربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر لهستان و در آستانه مسابقات انتخابی المپیک گفت: می‌توانیم در رقابتهای انتخابی المپیک بازی‌های سطح بالایی را ارایه کنیم.

به گزارش ایلنا، خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر لهستان و در آستانه مسابقات انتخابی المپیک اظهار کرد: چیزی که مهم است این که ما خیلی خوب با لهستان بازی کردیم و در یک دیدار دوستانه تیم قدرتمندی را شکست دادیم. از نظر من نتیجه مسابقه با لهستان خیلی مهم نیست.

وی افزود: ما درگیری‌های زیادی تا پایان مسابقات داریم. باید تیم را آماده نگهداریم و برای بازی‌های مختلف و شرایط حساس و حتی آسیب دیدگی ها برنامه داشته باشیم. ما می‌توانیم کار را با قدرت ادامه دهیم اما باید در گام نخست با استرالیا بازی خوبی داشته باشیم.

سیچلو با اشاره به حساسیت مسابقات انتخابی المپیک خاطرنشان کرد: ما تمرکز زیادی روی بازی ها داریم. باید بدانیم چکار انجام می‌دهیم و آن چه لازم است را اجرا کنیم. من فکر می‌کنم که تیم ایران شرایط خوبی دارد و می‌توانیم بازی‌های خیلی خوب و سطح بالایی را به نمایش بگذاریم. من خوشحالم که می‌توانیم به پیروزی‌های تیم ملی امیدوار باشیم.

مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: من حالا از بازیکنانم می‌خواهم که با تمرکز بالا و تلاش بیشتری تمرین کنند و تا پایان مسابقات انگیزه خود را از دست ندهند.

کد خبر : ۳۷۴۸۲۰