خبرگزاری کار ایران

غلامی:‌ هیجان المپیکی بین بازیکنان دیده می‌شود

عادل غلامی معتقد است برزیل شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، عادل غلامی، ملی‌پوش والیبال کشورمان، بعد از انجام آخرین تمرین تیم برای شروع لیگ جهانی گفت: برزیل از شرایط میزبانی برخوردار است، اما دو سال پیش این تیم را در خانه شکست دادیم و احساس می‌کنم این برزیل به نسبت دو سال گذشته فرق می‌کند و شرایط خیلی بهتری دارد.

غلامی درباره بازی در سالنی که قرار است المپیک در آن برگزار شود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این سالن برای المپیک باشد اما اکنون در محوطه المپیک حضور داریم و شرایط برای این رویداد بزرگ ورزشی مهیا می‌شود و شور و هیجان المپیک در بین بچه ها دیده می‌شود.

وی همچنین درخصوص شرایط جسمانی ملی پوشان نیز گفت: دیدارهای فشرده‌ای که در ژاپن داشتیم تیم را خسته کرده بود و به رغم چهار روز استراحت و تمرینات در تهران در ابتدای ورود به برزیل هنوز شرایط بدنی بازیکنان ایده‌آل نبود، ولی الان شرایط تیم به نسبت تهران بهتر شده است.

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال نیز درباره نخستین دیدار مقابل برزیل گفت: تمام توان خود را در این دیدار به کار خواهیم گرفت و امیدورام بتوانیم این رقابت ها را به خوبی آغاز کنیم چرا که لیگ جهانی برای ایران مهم است، از این نظر که اعتماد به نفس بازیکنان را برای المپیک افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحال کننده است که می‌دانیم در المپیک هستیم و دو ماه دیگر به ریو باز خواهیم گشت که حس خوبی دارد اما اکنون باید روی لیگ جهانی تمرکز داشته باشیم.

سطح یک بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی والیبال از امروز پنج شنبه با دیدار ایران و برزیل آغاز می‌شود و به مدت یک ماه با حضور 12 تیم برتر جهان پیگیری خواهد. ملی پوشان کشورمان در هفته نخست و در برزیل به مصاف تیم های برزیل، آمریکا و آرژانتین خواهند رفت. نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2016، ساعت 21 و 40 دقیقه امشب (پنجشنبه شب) مقابل تیم برزیل برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر : ۳۸۱۴۴۰