خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی جوانان جهان - قبرس

پیروزی تیم ملی والیبال ساحلی (ب) جوانان برابر اسلوونی

تیم ملی والیبال ساحلی(ب) جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در جدول مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان موفق به شکست اسلوونی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های جدول مقدماتی والیبال ساحلی قهرمانی جوانان جهان از امروز (چهارشنبه) در لارناکا قبرس آغاز شد. تیم ملی ب والیبال ساحلی جوانان ایران (محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل) در نخستین مسابقه به مصاف تیم اسلوونی رفت و دو بر یک این تیم را شکست داد.

تیم والیبال جوانان اسلوونی (کومر و والن چیچ) در ست دوم با امتیاز 21 بر 18 به پیروزی رسید اما در ست های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 16 و 15 بر 10 مغلوب ملی پوشان ایران شد.

تیم ملی (ب) والیبال ساحلی جوانان ایران در دومین مسابقه خود در جدول مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان به مصاف تیم لتونی (سامویل و اسمیتز) خواهد رفت. هدایت تیم های ملی ایران در این رقابت ها را مازیار هوشمند بر عهده دارد. کیودای سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی نیز به عنوان مشاور فنی هوشمند را در این رقابت ها همراهی می کند.

علی شهبازی و علیرضا آقاجانی بازیکنان تیم ملی الف والیبال ساحلی جوانان ایران هستند که در جدول اصلی این رقابت ها حضور دارند.

 

کد خبر : ۳۹۵۱۱۷