خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی جوانان؛ فینالیست ها مشخص شدند

مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور پیگیری شد و دو تیم آذربایجان غربی (یک) و گلستان (یک) به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور جوانان با حضور 19 تیم از صبح روز پنج شنبه در ارومیه آغاز شده است و امروز به پایان میرسد.
تیمهای آذربایجان غربی یک (محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل)، گلستان یک (رسول یمرلی و رضوان یارعلی)، هرمزگان (سجاد حیدری پیرمندی و هرمزان سلیمان زاده) و گیلان یک (سید ارشیا اکبری نودهی و احسان محمدیان) با پیروزی در مرحله نخست حذفی به عنوان چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
نتایج دیدارهای مرحله نخست حذفی به قرار زیر است:
آذربایجان غربی (یک) 2 – مازندران (یک) صفر (21 بر 10 و 21 بر 18)
گیلان (یک) 2 – آذربایجان غربی (سه) صفر (21 بر 11 و 21 بر 11)
مازندران (دو) یک – هزمرگان 2 (18 بر 21، 21 بر 14 و 14 بر 16)
گلستان (یک) 2 – آذربایجان غربی (دو) صفر
بدین ترتیب تیمهای آذربایجان غربی سه (فرزاد رفیعی و میلاد مجلس آرایی)، مازنداران دو (محمد کیا و محسن مومن زاده)، آذربایجان غربی دو (یاسین قاسمی و عرفان مقاتپه) و مازندران یک (نادر علی پور و سینا عرب) به عنوان چهار تیم بازنده برای کسب عنوانهای پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر رفتند که نتایج زیر به دست آمد:
مازندران (یک) 2 – آذربایجان غربی (سه) صفر (21 بر 18 و 21 بر 16)
آذربایجان غربی (دو) صفر – مازندران (دو) 2 (14 بر 21 و 18 بر 21)
مرحله نیمه نهایی این رقابتها در گروه چهار تیم برتر نیز پیگیری شد که نتایج زیر به دست آمد:
آذربایجان غربی (یک) 2 – گیلان (یک) صفر (21 بر 6 و 21 بر 17)
گلستان (یک) 2 – هرمزگان صفر (21 بر 14 و 22 بر 20)
بدین ترتیب تیمهای آذربایجان غربی (یک) و گلستان (یک) به دیدار نهایی راه یافتند و تیمهای گیلان (یک) و هرمزگان نیز دیدار رده بندی را انجام میدهند. این دو مسابقه عصر امروز برگزار میشود.
در مرحله نیمه نهایی و در گروه چهار تیم دوم مازندران یک و دو به مصاف هم رفتند که مازندران (دو) با امتیازهای 21 بر 14 و 21 بر 16 دیگر تیم استان خود را شکست داد عنوان پنجم این رقابتها را به دست آورد و مازندران (یک) ششم شد.
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور 37 میلیون ریال پاداش دارد که تیمهای اول تا چهارم این رقابتها به ترتیب 15، 10، 7 و 5 میلیون ریال دریافت میکنند.

 

کد خبر : ۳۹۷۷۰۶