خبرگزاری کار ایران

سرمربیان تیم‌های گروه آ والیبال المپیک در نشست خبری حاضر شدند

نشست خبری تیم‌های حاضر در گروه‌‌‌ آ والیبال بازی‌های المپیک هم پس از نشست خبری گروه ب برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، لورنت تیلیه سرمربی 52 ساله فرانسه و یکی از اصلی ترین شانس‌های مدال با حضور در این نشست عنوان کرد: حضور در ریو مثل خوابی بود که به وقوع پیوست. المپیک برای ما همانند سفری است که با تمام توان برای ماندن در آن خواهیم جنگید و رویای خود را دنبال خواهیم کرد.
لازم به ذکر است که سال2015 برای فرانسه شگفتی های زیادی را رقم زد از جمله مدال طلای لیگ جهانی و قهرمانی در مسابقات اروپا در صوفیه. به اعتقاد سایر مربیان، فرانسه و برزیل دو تیمی هستند که مستحق کسب مدال طلای المپیک هستند.
برناردو رزنده سرمربی پرافتخار تیم ملی والیبال برزیل هم در این نشست حاضر شد. رزنده در پاسخ به پرسش‌های اهالی رسانه گفت: خوشحالم که میزبان بازیهای المپیک هستیم. امیدوارم تجربه خوبی برای همگان در اینجا رقم بخورد. تیم من در گروهی بسیار سخت در کنار تیم های مطرحی قرار گرفته است. از سوی دیگر المپیک در این دوره از توازن خاصی برخوردار است و امکان پیش بینی نتایج وجود ندارد.
گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا، که در مسابقات انتخابی ژاپن توانست سهمیه حضور در المپیک ریو را برای تیمش به دست آورد هم امیدوار است نمایش خوبی از تیمش ببیند، گفت: از میزبان رقابتها سپاسگزارم. امیدوارم پس از طی مسافتی طولانی و رسیدن به اینجا بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم و به اولین هدف ما که صعود به مرحله بعد است، برسیم.
لورنزو بلنجینی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا هم که با حضورش نسل جدیدی را برای والیبال این کشور ساخته اظهار داشت: حضور در المپیک برای ما افتخار بزرگی است و بسیار خوشحالیم که در اینجا حضور داریم. میدانیم که در گروه سختی قرار داریم و باید از همان ابتدای کار به خوبی تلاش کنیم. امیدوارم شرایط ما در هر بازی بهتر و بهتر شود.
خورخه لوپز سرمربی تیم ملی والیبال مکزیک است. او توانست سهمیه حضور در المپیک را در مسابقات انتخابی که به میزبانی کشورش برگزار شدبود کسب کند. لوپز در این نشست عنوان کرد: حضور در المپیک برای ما تجربه خوبی به شمار می‌آید. می‌توان گفت که در گروه مرگ قرار داریم اما به هر حال قصد و نیت ما این است که تلاش خود را بکنیم؛ شاید هم بتوانیم موجب شگفتی برخی از رقبای خود نیز شویم و والیبال خوب مکزیک را به رخ همگان بکشیم.

جان اسپیرو سرمربی بیحاشیه و آرام تیم ملی والیبال آمریکا هم مثل همیشه کوتاه‌تر از همه حرف زد و تنها گفت: خوشحالیم که در اینجا هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی خوبی را ارائه دهیم.

 

کد خبر : ۳۹۷۸۲۰