خبرگزاری کار ایران

تیم ملی والیبال زنان سه‌شنبه راهی فیلیپین می‌شود

فردا آخرین تمرین شاگردان مایدا در ایران با حضور اصحاب رسانه

اعضای تیم ملی والیبال بانوان فردا آخرین تمرین خود را پیش از اعزام به فیلیپین برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در ایران با حضور اصحاب رسانه، برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران که این روزها خود را آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌کند، عصر فردا آخرین جلسه تمرینی خود پیش از اعزام به فیلیپین را برگزار خواهد کرد.
آخرین تمرین شاگردان مایدا در چارچوب هفتمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان، از ساعت 17 تا 19 فردا برگزار خواهد شد.
نگین شیرتری، سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، زینب گیوه، مهسا صابری، ندا چملانیان، مائده برهانی اصفهانی، مهسا کدخدا، فرزانه زارعی، نگار کیانی، فرنوش شیخی و شکوفه صفری 12 بازیکن ترکیب نهایی تیم ملی والیبال ایران هستند.
مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ایران را در این اردو همراهی می کنند.
گفتنی است اعضای تیم ملی والیبال بانوان به منظور حضور در رقابت‌های باشگاه های آسیا، ساعت 22 و 10 روز سه شنبه (9 شهریور) تهران را به مقصد دبی و پس از آن به مقصد مانیل ترک خواهند کرد.

 

کد خبر : ۴۰۵۲۹۳