خبرگزاری کار ایران

محمودی: سرمربی تیم ملی والیبال باید قدرت مدیریت داشته باشد

کارشناس داوری در مورد جلسه دیروز مسئولان فدراسیون و کارشناسان والیبال می‌گوید: موضوع اصلی جلسه این بود که تیم ملی والیبال ایران چه نوع سرمربی‌ می‌خواهد.

بهنام محمودی، کارشناس والیبال در مورد جلسه روز قبل (دوشنبه) که با حضور مسئولان فدراسیون، مربیان و کارشناسان والیبال در خصوص انتخاب سرمربی آینده تیم ملی برگزار شد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: جلسه خوبی با حضور کارشناسان و مربیان والیبال در خصوص انتخاب سرمربی آینده تیم ملی برگزار شد که می‌توانست با حضور پیشکسوتان سال‌های گذشته والیبال ایران پربارتر شود.

او ادامه می‌دهد: در مورد سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران بحث‌های بسیاری شد. موضوع اصلی جلسه این بود که تیم ملی والیبال ایران چه نوع سرمربی‌ می‌خواهد. یکی از خصوصات اصلی سرمربی تیم ملی این است که او باید از قدرت مدیریتی بالایی برخوردار باشد و شخصیتی داشته باشد تا بازیکنان نظم و انضباط را در تیم ملی رعایت کنند.

محمودی به دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه اشاره و خاطرنشان می‌کند: بالا بردن انگیزه بازیکنان تیم ملی والیبال برای رسیدن به جایگاه‌های بهتر در رقابت‌های مختلف بین‌المللی، حرفه‌ای برخورد کردن با بازیکنان تیم ملی، اهمیت دادن به بازیکنان تیم‌های ملی پایه و بالابردن کیفیت لیگ والیبال از جمله مسائل دیگری بود که در این جلسه مطرح شد. به‌ دلیل اینکه این جلسات ادامه خواهد داشت هنوز تصمیم نهایی از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

 

کد خبر : ۴۲۴۷۱۲