خبرگزاری کار ایران

درخشنده از ایجاد تمهیدات لازم برای دیدار مدعیان لیگ برتر والیبال خبر داد

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقه تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران در هفته پایانی دور رفت خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پایانی و یازدهم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام شهدای منا امروز با شش دیدار پیگیری خواهد شد.
تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران که با 9 برد و 24 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول این رقابت‌ها قرار دارند، از ساعت 17 و 30 دقیقه در خانه والیبال تهران برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به مصاف یکدیگر می روند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اشاره به حساسیت‌های خاص این مسابقه گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقه‌ای شایسته انجام شده است و کوچکترین بد اخلاقی‌ها نیز برخورد خواهد شد.
سعید درخشنده تصریح کرد: این مسابقه سیستم بررسی ویدیو چک خواهد داشت و فیلم صحنه‌هایی که از سوی سرمربیان درخواست شود، برروی تابلو خانه والیبال به نمایش گذاشته می‌شود.
رئیس سازمان لیگ به انتخاب داوران با تجربه بین المللی برای قضاوت این مسابقه اشاره کرد و گفت: بنده و امیداور حاتمی، رئیس کمیته داوران نیز به عنوان ناظران این مسابقه در سالن هستیم تا از نزدیک نظاره گر این دیدار حساس باشیم.
وی در پایان گفت: با کاپیتان تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران نیز صحبت کردیم و از آن خواستیم که کلیه رفتارهای داخل زمین را به خوبی مدیریت کنند تا در نهایت تماشاگران حاضر در خانه والیبال تهران شاهد مسابقه جذاب و تماشاگر پسند باشند.

کد خبر : ۴۳۶۹۱۳