خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

تمرین ملی‌پوشان ایران در هوای سرد سائوپائولو

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۱۴

بازیکنان تیم ملی ظهر دیروز به کمپ کورینتیانس رفته و پس از صرف ناهار در رستوران کمپ و استراحت، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

بازیکنان تیم ملی عصر دیروز تمرینات خود را در هوای سرد سائوپائولو پیگیری کردند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم ملی ظهر دیروز به کمپ کورینتیانس رفته و پس از صرف ناهار در رستوران کمپ و استراحت، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند. بازیکنان در ابتدا به سالن سرپوشیده کمپ رفته و پس از تمرین ۳۰ دقیقه‌ای در این سالن به زمین اصلی کمپ آمده و تمرین‌های تاکتیکی خود را در هوای نسبتا سرد، ابری و نیمه بارانی این شهر تمرینات خود را انجام دادند و پس از تمرین، بازیکنان به سالن بدنسازی رفته و زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری کردند.

پس از انجام تمرینات مهرداد بیت‌آشور با تلویزیون فیفا و رحمان احمدی و مهرداد پولادی با رسانه‌های حاضر در محل کمپ گفت‌وگو کردند.

پس از صرف شام، امانوئل – مسئول رسانه‌ای تیم ملی که از سوی فیفا برای تیم ملی ایران در نظر گرفته شده در سالن جلسات تیم ملی در محل هتل حاضر شد و ضمن تبیین قوانین و مقررات مسابقات در روزهای غیر بازی و روز بازی، از آنها خواست این قوانین را به صورت مشخص و دقیق انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز