خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

فن‌خال: فکر پیروزی با ۵ گل را نمی‌کردم / هنوز شروع خوبی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۳۹

وقتی یک بر صفر عقب بودیم به این فکر می کردم که بین دو نیمه چطور به بازیکنانم روحیه دهم که در نیمه دوم نتیجه را جبران کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند بعد از پیروزی رویایی و غافلگیر کننده این تیم مقابل اسپانیا از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت فکر نمی‌کرد بتواند چنین پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی کسب کند.

به گزارش ایلنا، لوئیس فن‌خال در کنفرانس خبری بعد از پیروزی ۵ بر یک تیمش مقابل اسپانیا افزود: اصلا فکر نمی‌کردم چنین نتیجه‌ای مقابل قهرمان جهان کسب کنیم. وقتی یک بر صفر عقب بودیم به این فکر می‌کردم که بین دو نیمه چطور به بازیکنانم روحیه دهم که در نیمه دوم نتیجه را جبران کنند. اگر نیمه اول همان یک بر صفر تمام می‌شد فکر می‌کردم در نیمه دوم با سیستم ۳-۳ - ۴ بازی کنیم و فشار بیشتری روی دروازه حریف بیاوریم.

فن‌خال افزود: اما فان‌پرسی گل تساوی را در همان نیمه اول به ثمر رساند و همه چیز تغییر کرد. او خیلی هوشمندانه این گل را به ثمر رساند، قبل از ضربه سر دید که دروازه‌بان جلو آمده و در نهایت با یک ضربه سر فوق‌العاده توپ را به گل تبدیل کرد. گل زیبایی بود.

سرمربی فصل آینده منچستریونایتد در پایان گفت: هنوز نمی‌توان گل هلند شروع خوبی در جام جهانی داشته است. ما باید مقابل استرالیا هم به میدان برویم، اگر در آن بازی هم پیروز شویم آن وقت می‌توانیم بگوییم شروع خوبی داشتیم. مقابل شیلی هم باید بازی کنیم. قبلا هم گفته بودم مقابل اسپانیا می‌توانیم پیروز شویم چراکه اسپانیا همیشه می‌خواهد حمله کند و ما می‌توانیم از فضای پشت دفاع استفاده کنیم.

دیدار تیم‌های هلند و اسپانیا از گروه B رقابت‌های جام جهانی با پیروزی ۵ بر یک هلند به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز