خبرگزاری کار ایران

دنیا به آخر نرسیده؛

کشی: بازیکنان ما ناامید شدند / ایران تصمیم گرفته بود، بازی را بکُشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۲۹

من مربی نیستم که بخواهم دفاعی بازی کنم. کی‌روش هم شیوه خودش را دارد. ما با هم تفاوت داریم، اما من مربی ایران نیستم و شیوه خودم را دارم.

سرمربی تیم ملی نیجریه گفت:

به گزارش ایلنا، استفان کشی پس از توقف مقابل ایران در نشست خبریاظهار کرد: نگرانی‌های زیادی داشتیم. در ۲۰ دقیقه اول تلاش بسیار زیادی انجام دادیم، اما وقتی نتوانستیم به گل برسیم خیلی به ما فشار آمد. وقتی کار پیش نمی‌رفت بازیکنان ما ناامید شدند، اما فوتبال این است و این اتفاق‌ها می ‌افتد.

وی ادامه داد: ایران تصمیم گرفته بود، بازی را بکُشد و توانست در ۲۰ دقیقه اول این کار را انجام دهد. فکر می‌کردم باید تغییری ایجاد کنم اما نتوانستیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم. ما بد بازی نکردیم فقط نتوانستیم گل بزنیم. بازیکنان ما تلاش خود را کردند و فقط در گلزنی ناکام بودند.

کشی همچنین با بیان اینکه می‌خواستیم جریان بازی را عوض کنیم، افزود: از اینکه نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم ناراحتم. برای ایران احترام قائلم. آنها آمده بودند که بازی را کنترل کنند و به خوبی این کار را انجام دادند. ما نبردیم اما بد بازی نکردیم و این تنها نکته بود. به عنوان مربی هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهم.

وی در ادامه با بیان اینکه در فوتبال بهترین هم نمی‌توانند چیزی را تضمین کنند، خاطرنشان کرد: فیلم بازی‌های ایران را دیده بودیم و می‌دانستیم شماره ۱۶ به تنهایی حمله می‌کند. من مربی نیستم که بخواهم دفاعی بازی کنم. کی‌روش هم شیوه خودش را دارد. ما با هم تفاوت داریم، اما من مربی ایران نیستم و شیوه خودم را دارم. ایران به لحاظ فیزیکی قدرتمند بود. چند بار هم بازیکنان من را زدند اما من نمی‌توانم به جای داور تصمیم بگیریم. آنها یک امتیاز می‌خواستند و گرفتند.

سرمربی عقاب ها اصلی‌ترین مشکل تیمش را عدم صبوری بازیکنانش دانست و متذکر شد: ما نباید احساس بدی داشته باشیم. درست است که دوست داشتم ببریم، اما دنیا به آخر نرسیده، بازی‌های دیگری داریم و به کارمان ادامه می‌دهیم. اگر صبر نداشته باشیم یعنی مفهوم فوتبال را نمی‌فهمیم. در کشور ما همه فقط به دنبال برد هستند. درست است باید همیشه جاه طلبی داشته باشیم اما بالاخره نمی‌شود در تمام بازی‌ها پیروز شد. ما مساوی کردیم و باید روی خود کار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز