خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

آمریکا ۲ - غنا یک؛ برد حیاتی برای شاگردان کلینزمن / دمپسی زننده سریع ترین گل جام

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۶۰

دمپسی کاپیتان تیم ملی آمریکا با گلزنی در ثانیه ۳۲ دیدار آمریکا و غنا زننده سریع ترین گل جام بیستم لقب گرفت.

تیم ملی فوتبال آمریکا در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ موفق شد برابر غنا به برتری دست یابد و به رده دوم گروه ۷ صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های ملی فوتبال آمریکا و غنا در ورزشگاه داس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک آمریکا به پایان رسید. دمپسی و بروک برای آمریکا و آیو برای غنا گلزنی کردند.

غنا در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به نیمه نخست ارائه داد و چندین فرصت خطرناک گلزنی را روی دروازه آمریکا شکل داد که مهم ترین آن را سولی مونتاری در دقیقه ۶۰ از دست داد.

در ادامه آندره آیو در دقیقه ۸۲ موفق شد به زیبایی دروازه آمریکا را باز کند اما در ادامه مسابقه بازیکنان آمریکا سراپا حمله شدند و موفق شدند در دقیقه ۸۶ با ضربه بروک به گل برتری خود دست یابند تا ۳ امتیاز این دیدار را بدست آورند.

به این ترتیب پس از پایان بازی های روز نخست گروه G جام جهانی تیم آلمان با ۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد، آمریکا با همین تعداد امتیاز دوم است و تیم های غنا و پرتغال نیز در رده های بعدی قرار دارند.

در پایان دیدار تیم‌های آمریکا و غنا کلینت دمپسی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کاپیتان تیم ملی آمریکا در این بازی ۹۰ دقیقه در زمین حاضر بود که طی حضورش در میدان ۲۷ پاس داد و سه شوت به سمت دروازه نیز زد که یکی از آنها منجر به گل شد.

دمپسی با گلزنی در ثانیه ۳۲ دیدار آمریکا - غنا زننده سریع ترین گل جام بیستم نیز لقب گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز