خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

کرواسی۴ - کامرون صفر؛ وداع شیرهای آفریقا با جام / کرواسی امیدوار به صعود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۰۰

کرواسی با کسب این پیروزی امیدهای خود برای صعود را زنده کرد و در صورت کسب پیروزی در بازی آخر خود مقابل مکزیک می تواند راهی دور بعد شود.

تیم فوتبال کامرون با شکست مقابل کرواسی در دومین دیدار خود در جام جهانی وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال کامرون در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه آمازونیا شهر مانائوس با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرواسی شد تا سومین تیم حذف شده جام بیستم لقب بگیرد. استرالیا و اسپانیا پیش از این با شکست مقابل هلند و شیلی با جام بیستم خداحافظی کرده بودند.

در این بازی ایویکا اولیچ(۱۱)، ایوان پریسیچ(۴۸) و ماریو ماندزوکیچ(۶۱،۷۳) برای کرواسی گل زدند. الکس سانگ هافبک تیم ملی کامرون در دقیقه ۴۰ این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا این تیم ۵۰ دقیقه باقی مانده را ۱۰ نفره بازی کند.

کامرون که در دیدار نخست خود مقابل مکزیک یک بر صفر مغلوب شده بود با شکست در دیدار دوم مقابل کرواسی شانسی برای صعود ندارد و دیدار آخرش با برزیل تشریفاتی خواهد بود. اما کرواسی با کسب این پیروزی امیدهای خود برای صعود را زنده کرد و در صورت کسب پیروزی در بازی آخر خود مقابل مکزیک می تواند راهی دور بعد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز