خبرگزاری کار ایران

از پیروزی‌های والیبال احساس غرور می‌کنم؛

باقری: صعود به مرحله دوم غیرممکن نیست / مقابل آرژانتین از پیش بازنده نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۸۴

بازیکنان تیم ملی همواره مقابل تیم‌های بزرگ خوب و با اقتدار بازی کرده‌اند و مقابل آرژانتین هم می‌توانیم بازی خوبی ارائه کنیم و از پیش بازنده نباشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: صعود تیم ملی به مرحله دوم مسابقات جام جهانی غیر ممکن نیست به شرطی که بازیکنان بازی خودشان را انجام دهند و اسیر نام حریفان نشوند.

به گزارش ایلنا، کریم باقری در حاشیه دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا ضمن بیان این مطلب افزود: آرژانتین یکی از تیم‌های قدرتمند جهان و مدعی قهرمانی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی است از این رو بازی سختی برابر این تیم پیش رو داریم.

وی درباره انتظارات کارشناسان و مردم از تیم ملی نیز تصریح کرد: مردم از بازیکنان تیم ملی فوتبال انتظار دارند بازی خودشان را انجام دهند و اسیر نام و آوزاه حریفان نشوند.

ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی همواره مقابل تیم های بزرگ خوب و با اقتدار بازی کرده اند و مقابل آرِانتین هم می توانیم بازی خوبی ارائه کنیم و از پیش بازنده نباشیم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران که درجام جهانی ۱۹۹۴ فرانسه برای تیم ملی ایران به میدان رفت، معتقد است تیم ملی با یک پیروزی می‌تواند از این گروه صعود کند، اگر آرژانتین نشد، باید برای شکست بوسنی تلاش کنیم.

کریم باقری در باره انگیزه خود برای حضور در سالن ۱۲ هزار نفره آزادی و تماشای دیدار تیم ملی والیبال گفت: وظیفه داشتم بیایم و بازیکنان تیم ملی را تشویق کنم و از اینکه ملی پوشان والیبال این چنین مقتدرانه ایتالیا را شکست دادند احساس غرور می کنم.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی روز یکشنبه یکم تیرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز