خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل؛

آلمان۲ - غنا ۲؛ زور آلمان به غنا نرسید / موتور ژرمن ها از کار افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۰۲

آلمان ۴ امتیازی شد و در دیدار پایانی خود باید به مصاف آمریکا و یورگن کلینزمن برود و غنای یک امتیازی نیز با پرتغال مصاف خواهد کرد. گره این گروه در بازی آخر و همزمان تیم ها باز خواهد شد.

دیدار تیم های ملی آلمان و غنا با مساوی به پایان رسید تا موتور ژرمن ها که در دیدار برابر پرتغال روشن شده بود بود مقابل آفریقایی ها تقریبا از کار بیفتد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ که در برزیل در حال برگزاری است، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و غنا از گروه G از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه کاستلائوی شهر فورتالزا رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل این دیدار تساوی ۲ بر ۲ دو تیم بود تا زنگ خطر برای ژرمن ها به صدا در آید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل همراه بود ولی ماریو گوتسه در دقیقه ۵۱ موفق شد دروازه غنا را باز کند. آندره آیو در دقیقه ۵۴ بازی را برای غنا به تساوی کشید. در ادامه آساموآ ژیان در دقیقه ۶۳ گل دوم غنا را نیز به ثمر رساند تا تیمش در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ قرار بگیرد ولی این پایان کار نبود چراکه میروسلاو کلوزه در دقیقه ۷۱ ناجی ژرمن ها شد و گل تساوی بخش آلمان را به ثمر رساند. کلوزه با این گلی که به ثمر رساند با تعداد گل های زده رونالدوی برزیلی در تاریخ جام های جهانی برابر شد و در آستانه شکستن رکورد گلزن افسانه ای برزیلی ها قرار دارد. همچنین گوتزه نیز بهترین بازیکن این بازی شد.

مصدومیت شدید توماس مولر از اتفاقات بد این بازی بود که ادامه حضور ستاره بایرن مونیخ در جام بیستم را در هاله ای از ابهام قرار داد.

با این نتیجه آلمان ۴ امتیازی شد و در دیدار پایانی خود باید به مصاف آمریکا و یورگن کلینزمن برود و غنای یک امتیازی نیز با پرتغال مصاف خواهد کرد. گره این گروه در بازی آخر و همزمان تیم ها باز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز