خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

بیانی: مقابل بوسنی باید انتحاری بازی کنیم / قوچان نژاد و دژاگه بهترین های ایران بودند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۸۷

در نیمه دوم بازیکنان باور کردند که می‌توانند نتیجه بگیرند و فکر می‌کنم در بازی با نیجریه هم باید این کار را انجام می‌دادند چرا که فوتبال همین است و اگر فقط دفاع کنیم نمی‌توانیم موفق باشیم.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: می‌توانستیم با آرژانتین مساوی کنیم اما همین باخت هم چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی در خصوص دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین گفت: بازی خوبی بود هر چند که در نیمه اول با ترس و دفاعی کار کردیم اما در نیمه دوم بازیکنان باور کردند که می‌توانند نتیجه بگیرند و فکر می‌کنم در بازی با نیجریه هم باید این کار را انجام می‌دادند چرا که فوتبال همین است و اگر فقط دفاع کنیم نمی‌توانیم موفق باشیم.

وی ادامه داد: البته داور بازی هم با بی‌انصافی یک پنالتی برای ما نگرفت و شاید اگر آن صحنه را درست سوت می‌زد شرایط بازی فرق می‌کرد و ما می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. به نظرم قوچان‌نژاد و دژاگه بهترین بازیکنان تیم ملی بودند و در نبردهای تک به تک پیروز بودیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: تیمی که بتواند توپ را خیلی خوب حفظ کند موفق می‌شود و ما این کار را خیلی خوب انجام دادیم. دفاع تیمی ما فوق‌العاده بود و دو دفاع وسط ما عالی ظاهر شدند و همه حرکات از عمق آرژانتینی‌ها را بسته بودند. به نظرم ما در این بازی می‌توانستیم مساوی بگیریم اما همین باخت هم چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بوسنی را ببریم تا صعود کنیم و چیزی هم برای از دست دادن نداریم و باید مقابل این تیم انتحاری به میدان برویم. بوسنی شانسی برای صعود ندارد اما ما می‌توانیم این تیم را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز