خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

ایتالیا و اروگوئه برای صعود می جنگند / دیدار تشریفاتی انگلیس و کاستاریکا

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۳۰

جام‌جهانی برزیل امشب و بامداد فردا در روز دوازدهم با برگزاری چهار دیدار ادامه می‌یابد و پرونده گروه‌های سه و چهار بسته می‌شود. حساس ترین دیدار این روز را ایتالیا و اروگوئه برگزار می کنند.

تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه‌های سه و چهار به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امروز(سه شنبه) و بامداد فردا(چهارشنبه) مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، جام‌جهانی برزیل در روز دوازدهم با برگزاری چهار دیدار ادامه می‌یابد و پرونده گروه‌های سه و چهار بسته می‌شود.

ایتالیا – اروگوئه؛ حساسترین دیدار امشب
حساس ترین دیدار روز دوازدهم جام جهانی را دو تیم ایتالیا و اروگوئه برگزار خواهند کرد. از بین تیم های ایتالیا و اروگوئه یک تیم باید با جام جهانی وداع کند و یک تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. اروگوئه با برتری ۲ بر یک برابر انگلیس موفق شد خودش را در بین تیم های مدعی این گروه قرار دهد. ایتالیا نیز که در بازی با انگلیس موفق شد به برتری برسد برابر کاستاریکا شکست خورد تا سرنوشت اش برای صعود به بازی آخر کشیده شود.

انگلیس – کاستاریکا؛ دیدار تشریفاتی
انگلیس و کاستاریکا در دیداری تشریفاتی باید برابر هم به میدان بروند. کمتر کسی فکر می کرد انگلیس پس از پایان دو بازی اول خود در این گروه بدون امتیاز باشد و امیدی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشد. تیم روی هاجسون قرار است با چند تغییر اساسی برابر کاستاریکای شگفتی ساز قرار گیرد که موفق شده اروگوئه و ایتالیا را با شکست روبرو سازد.

ژاپن – کلمبیا؛ شرایط نامطلوب نماینده آسیا
ژاپن نماینده آسیا شرایط خوبی در این گروه ندارد و نتوانسته تیم مدعی باشد. آنها در بازی آخر خود در این گروه برابر کلمبیا به میدان می رود که صعودش را به مرحله بعدی این رقابت ها قطعی کرده است. کلمبیا در این بازی ها توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و اکنون برتری برابر ژاپن می تواند باعثشود که این تیم در بازی بعدی با تیم دوم گروه D دیدار کند.

ساحل عاج – یونان؛ برنده صعود می کند
به احتمال زیاد برنده این دیدار می تواند همراه کلمبیا به مرحله بعدی جام جهانی برسد. دیدار نماینده آفریقا و یونان می‌تواند به یکی از دیدارهای جذاب جام بیستم تبدیل شود. یونان در بازی قبلی برابر ژاپن دقایق زیادی از مسابقه را ۱۰ نفره بازی کرد و توانست یک امتیاز کسب کند اما ساحل عاج برابر کلمبیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز