خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

آخرین تمرین تیم ملی پشت درهای بسته / احتمال بازگشت خسرو به ترکیب اصلی

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۴۰

کی روش قصد دارد تیمش را با یک تغییر نسبت به دیدار با آرژانتین به میدان بفرستد و این احتمال وجود دارد که شجاعی را روی نیمکت بنشاند و مجددا از حیدری در ترکیب اصلی استفاده کند.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می کند، عصر سه شنبه آخرین جلسه تمرینی قبل از دیدار با بوسنی را در زمینی به غیر از زمین ورزشگاه اصلی برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران که باید در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی بیستمین دوره جام جهانی به مصاف بوسنی و هرزگوین برود، عصر سه شنبه آخرین تمرین خود را در زمینی اطراف ورزشگاه اصلی محل برگزاری این دیدار انجام داد. این تمرین در حضور تعداد اندک نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد.

دقایق ابتدایی این تمرین با گرم کردن بدن ها آغاز شد و سپس بازیکنان به کار با توپ در فضای محدود پرداختند. پس از آن تمرین به روی خبرنگاران بسته شد تا کارلوس کی روش آخرین برنامه های تاکتیکی اش را اجرا کند. بازیکنان تیم ملی نیز با شادی و نشاطی که داشتند تمرینات خوبی را انجام دادند و نشان دادند از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که کارلوس کی روش قصد دارد تیمش را با یک تغییر نسبت به دیدار با آرژانتین به میدان بفرستد و این احتمال وجود دارد که او در دیدار برابر بوسنی مسعود شجاعی را روی نیمکت بنشاند و مجددا از خسرو حیدری در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی در مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات جام جهانی ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور برگزار خواهد شد. همزمان با این دیدار نیز تیم های نیجریه و آرژانتین به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم دوم صعود کننده از گروه f مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز