خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل؛

کلمبیا ۴ - ژاپن یک؛ شب تلخ سامورایی ها / صعود مقتدرانه کلمبیا

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۶۶

در دقیقه ۸۹ جیمز رودریگز هم برای کلمبیا گلزنی کرد تا شاگردان پکرمن ۴ بر یک بازی را به سود خود رقم بزنند و به عنوان تیم نخست این گروه به دور دوم بروند.

تیم ملی کلمبیا در ادامه روند خوب خود در جام بیستم با ۴ گل ژاپن و شاگردان زاکارونی را نیز در هم کوبید تا صعودی مقتدرانه به دور دوم جام جهانی داشته باشد و البته بلیت های برگشت سامورایی ها را نیز صادر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ که در برزیل در حال برگزاری است، در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی تیم‌های کلمبیا و ژاپن از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد در ورزشگاه پانتانال در شهر کوئیبا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه قاطعانه ۴ بر یک به سود کلمبیایی ها به پایان رسید تا شاگردان خوزه پکرمن با ۳ پیروزی و کسب ۹ امتیاز به دور دوم صعود کنند و البیته شب تلخی برای سامورایی ها رقم بخورد.

ترکیب ژاپن:کاواشیما، اوچیدا، هوندا، ناگاتومو، اوکازاکی، کاگاوا، اوکوبو، آئویاما، کنو، هاسبه و یوشیدا

ترکیب کلمبیا:آسپینا، آریاس، آرمرو، کوئادرادو، گوارین، مجیا، بالانتا، راموس، کوانترو، جکسون و والدز

در دقیقه ۱۷ خوان کودرادو از روی نقطه پنالتی برای کلمبیا گلزنی کرد تا این تیم خیلی زود از نماینده آسیا پیش بیفتد. کلمبیایی ها در این جام فوق العاده ظاهر شدند و این روند خوب خود را همچنان در بازی سوم نیز ارائه می کردند هر چند صعود آنها پیش از این بازی نیز قطعی شده بود.

سامورایی ها در ادامه دست از تلاش بر نداشتند و بالاخره موفق شدند توسط شینجی اوکازاکی در دقیقه ۴۵ و در ثانیه های پایانی بازی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برسانند تا امیدهای این تیم زنده شود.

در نیمه دوم باز هم کلمبیا بازی هوشمندانه ای را ارائه کرد و موفق شد در دقیقه ۵۵ توسط جکسون مارتینز به گل دوم نیز دست یابد تا گام محکم دیگری در ادامه روند رو به رشد خود بردارد.

در ادامه و در دقیقه ۸۲ باز هم جکسون مارتینز موفق شد دومین گل خود و سومین گل تیمش را هم وارد دروازه نماینده آسیا کند تا شاگردان زاکارونی عملا بختی برای صعود نداشته باشند.

در دقیقه ۸۹ جیمز رودریگز هم برای کلمبیا گلزنی کرد تا شاگردان پکرمن ۴ بر یک بازی را به سود خود رقم بزنند و به عنوان تیم نخست این گروه به دور دوم بروند. کلمبیا در دور دوم به مصاف اروگوئه خواهد رفت که با حذف ایتالیا پا به این مرحله گذاشته است. یونان نیز به مصاف کاستاریکای شگفتی ساز خواهد رفت.

همچنین موندراگون دروازه بان کهنه کار کلمبیایی که در اواخر بازی به میدان آمد با ۴۳ سال سن از روجر میلای کامرونی پیشی گرفت تا مسن ترین بازیکن تاریخ جام های جهانی شود.

جکسون مارتینز در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد.

جدول نهایی گروه C

۱ - کلمبیا با ۹ امتیاز

۲ - یونان با ۴ امتیاز

۳ - ساحل‎عاج با ۳ امتیاز

۴ - ژاپن با یک امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز